معرفی حراست فرمانداری

آئین تکریم و معارفه مسئول حراست فرمانداری

آئین تکریم و معارفه مسئول حراست فرمانداری

آئین تکریم و معارفه مسئول حراست فرمانداری با حضور امیدعلی سبزی فرماندارشهرستان ، اسماعیل پور مدیرکل حراست استانداری ایلام ، همکاران فرمانداری ، بخشداری ، جمعی از کارشناسان حراست استانداری ایلام درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

مهندس سبزی فرماندار اظهار داشت : با تأکید بر اینکه پیشگیری در حوزه حراستی باید مدنظرباشد . به اهمیت و جایگاه حراست اشاره کرد و گفت : حراست ، نهادی تاثیرگذار است که در تحقق اهداف سازمانی می تواند نقش مهمی را ایفا نماید . مهم ترین بخش سازمان که وظیفه صیانت و پاسداری از سلامت هر سازمان را برعهده دارد حراست است و همین موضوع بر جایگاه و اهمیت این نهاد می افزاید .

فرماندار ایوان ، با اشاره به خدمات و تلاش های عزتی نیا در دفتر حراست فرمانداری و انتخاب وی بعنوان سرپرست جدید حراست فرمانداری آرزوی توفیق کرد و گفت : امیدواریم با عملکرد مناسب و شایسته حراست فرمانداری شاهد موفقیت و اعتلای روز افزون فرمانداری در این بخش باشیم .

سبزی درادامه ، با قدردانی از خدمات واقدامات خلیل خورانی مسئول سابق حراست فرمانداری ، برای لیلاعزتی نیا در مسئولیت خطیر سرپرست حراست فرمانداری شهرستان ایوان آرزوی موفقیت کرد .

اسماعیل پور مدیرکل حراست استانداری ، حفظ کرامت انسانی را به عنوان مهمترین استراتژی برنامه های حراست ادارات در راستای جلب رضایت عمومی از مجموعه مدیریت کشور دانست .

اسماعیل پور نیز با اشاره به برخی از مهمترین ویژگی های مدیران حراست ادارات خواستار ایجاد پویایی و شادابی، آرامش و امنیت افزایش اعتماد و حفظ کرامت انسانی و در نتیجه افزایش سطح خدمات رسانی به مردم شد .

در پایان این مراسم از ، خلیل خورانی حراست قبلی فرمانداری تقدیر بعمل آمد وحکم سرپرستی حراست فرمانداری تحویل لیلا عزتی نیا داده شد .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است