افتتاح گارگاه فنی و حرفه ای

برگزاری مراسم افتتاح کارگاه آموزش خیاطی ویژه معاودین عراقی

برگزاری مراسم افتتاح کارگاه آموزش خیاطی ویژه معاودین عراقی

برگزاری مراسم افتتاح کارگاه آموزش خیاطی ویژه معاودین عراقی

 مراسم افتتاح کارگاه آموزشی خیاطی ویژه معاودین عراقی ، باحضور مهندس شریف نیا معاون اداره کل امور اتباع خارجی استانداری ایلام ، خردمند معاونت آموزش اداره کل فنی و حرفه ای ، صادقی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ایوان

در ابتدای این جلسه مهندس خردمند معاون آموزشی اداره کل فنی و حرفه ای استان ایلام از مراحل تایید و نحوه هزینه کرد اعتبارات اعطایی سازمان ملل و استفاده حداکثری فراگیران از فرصت بوجود آمده توضیحاتی را عنوان نمودند .

 

در ادامه خسروی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ایوان ، گفت : این کارگاه بمدت ۳ماه باحضور تعداد ۱۲نفر از بانوان عراقی و از محل اعتبارات سازمان ملل برگزار و بعد از اجرای آموزشهای مهارتی لازم(تئوری و عملی) و اخذ آزمون آنلاین به قبول شدگان گواهینامه بین المللی اعطا خواهدشد .

در این مراسم افتتاحیه مهندس شریف نیا معاون اداره کل امور اتباع خارجی استانداری ایلام ضمن تقدیر از خدمات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و مرکز ایوان بر لزوم پشتیبانی از این افراد درصورت ایجادکارگاه تولیدی بعد از فراغت از آموزش تاکید داشتند .

 سپس صادقی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ایوان ، ضمن تقدیر از بانیان ایجاد این کارگاه و اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان به افراد شرکت کننده در دوره آموزشی توصیه همراهی و حضور مستمر در کارگاه را بیان نمودند .

  لازم به ذکر است این آموزشها برای معاودین عراقی بصورت کاملا"رایگان و با پرداخت هزینه های ایاب و ذهاب ، میان وعده ، مواد مصرفی و.. اجرا خواهد شد .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است