شورای آموزش و پرورش

برگزاری چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایوان در تیرماه ۹۸

برگزاری چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایوان در تیرماه ۹۸

برگزاری چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایوان در تیرماه ۹۸

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایوان در ابتدا گزارشی در خصوص اقدامات انجام گرفته در راستای مصوبات جلسه قبل چون ( برگزاری منظم کنکور ، برنامه ریزی لازم برای استفاده از ظرفیت کانونها ، دیوار کشی اردوگاه و... ) ارائه دادند . سپس به دستور کار جلسه جاری پرداختند . علیرضا پناهی به عدم وجود پارکینگ مناسب و نبود نیروی امنیتی در اردوگاه شهدای هفتم تیر اشاره نمودند و از نهادهای مرتبط خواستند که در این راستا همکاری لازم را با این مدیریت داشته باشند تا شاهد استقبال بیشتر مردم در روزهای تعطیل باشیم ، ایشان در ادامه به کارهای انجام گرفته در راستای پروژه مهر همچون ( ایجاد توازن رشته ای بین رشته ها ، توسعه و تجهیز مدارس و برچیده شدن وسایل گرمایشی نفت سوز در مراکز آموزشی و جایگزینی آن با شوفاژ تا اوایل مهر امسال ) خبر دادند . ایشان همچنین خواستار همکاری بیشتر روسای ادارات گاز ، آب و برق با آموزش و پرورش شدند تا شاهد کاهش تعرفه های حامل انرژی سالن پیامبر اعظم (ص) و اردوگاه شهدای هفتم تیر باشیم .

 

فرماندار شهرستان ایوان از تمامی ارگان ها و نهاد ها ،بخاطر برگزاری منظم کنکور ۹۸ تشکر کردند و در ادامه خاطر نشان شدند که از محل اعتبارات شهرستان ، بودجه لازم را برای اردوگاه در نظر گرفته اند تا بخشی از مشکلات اردوگاه مرتفع گردد . امید علی سبزی در ادامه ، آموزش و پرورش را اگرچه مهم ترین نهاد فرهنگی در جامعه دانستند ، اما از ارگان های دیگر خواست که به منظور بهتر نهادینه شدن فرهنگ هایی چون ، مصرف بهینه حامل های انرژی با آموزش و پرورش نهایت همکاری را داشته باشند .

 

حجت الاسلام علی حیدری ( امام جمعه شهرستان ایوان ) نیز به ظرفیت بالای اردوگاه شهدای هفتم تیر اشاره کردند و خاطر نشان شدند که می توان با مجهز نمودن و اختصاص اعتبارات بیشتر شهرستانی ، سبب رونق بیشتر آن شد .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است