برگزاری میز خدمت

استقرار میز خدمت با حضور مهندس سبزی و مسئولان شهرستان ایوان

استقرار میز خدمت با حضور مهندس سبزی و مسئولان شهرستان ایوان

استقرار میز خدمت با حضور مهندس سبزی و مسئولان شهرستان ایوان 

 

مهندس سبزی فرماندار ایوان و دیگر مسئولان شهرستان در کنار میزخدمت با هدف تکریم ارباب رجوع ، پاسخگو و پیگیری درخواستها و مطالبات همشهریان عزیز شهرستان شدند .

مهندس سبزی ، با توجه به مشکلات مردم به مدیران تأکید نمود و گفت : همه مسئولان شهرستان با تمام توان و بهره گیری از همه ظرفیت ها در خدمت مردم با هدف رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات آنان تلاش کنید . در ادامه : ارائه خدمات با برپایی میزخدمت را بسیار مهم دانست و گفت : میزخدمت یکی از برنامه‌های خوب دولت تدبیر و امید است و برای ارائه خدمات حضوری است .

وی افزود : همه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای ارائه خدمات از طریق میز خدمت از کارشناسان خبره استفاده کرده و کسانی که در این میز خدمت می‌کنند باید مسئولیت پذیر باشند .

همچنین با اشاره به تلاش های ، مهندس سلیمانی دشتکی استاندار محترم ایلام برای برگزاری میز خدمت در شهرستان ها گفت : مسئولان شهرستان امروز در فضایی صمیمی پای درد دل مردم بنشینند و پاسخگوی آنها باشند و کسب رضایت مندی مردم باید در کانون توجه مسئولان شهرستان باشد .

لازم به ذکر است : همزمان با برپایی میزخدمت ایستگاه های سلامت ( از جمله تست فشارخون ) توسط بیمارستان امام رضا (ع) از دیگر اقدامات میز خدمت در شهرستان ایوان بود .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است