تجلیل از خبرنگاران

‍ برگزاری جلسه تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان ایوان

‍ برگزاری جلسه تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان ایوان

‍ برگزاری جلسه تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان ایوان 

به مناسبت هفدهم مرداد ماه ، سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار ، جلسه ای باحضور خبرنگاران شهرستان ایوان ، در محل فرمانداری تشکیل گردید .

دراین جلسه ، امیدعلی سبزی فرماندار ایوان ، ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه ، اظهار داشت ؛ خبرنگاران آئینه تمام نمای رخدادهای مختلف جامعه هستند ؛ و رسالت آنها ، ایجاب می نماید ، که در عین داشتن جسارت لازم برای بازگو نمودن‌ واقعیت ها ، صداقت و امانت داری سرلوحه کارخویش قرار دهند .

جایگاه والای خبرنگاران ، ریشه در قداست قلم دارد آنگونه که به صراحت در قرآن کریم به اهمیت ، جایگاه قلم اشاره گردیده است .

((قسم به قلم وآنچه می نویسد))

ایشان از زحمت یک ساله تک تک خبرنگاران شهرستان در راستای آگاهی بخشی به جامعه و نیز انعکاس خدمات دولت تدبیر و امید تقدیر و تشکر نمود .

 مهندس سبزی بیان داشت : علی رغم وجود تحریم ها ، شرایط خاص اقتصادی ، محدودیت های منابع مالی و... دولت تدبیر و امید خدمات قابل توجهی در حوزه های مختلف عمرانی ، اقتصادی ، کشاورزی و خدماتی داشته و دارد ، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مختلف با صرف هزینه های فراوان که در مناسبت های مهم ، از جمله دهه فجر ، هفته دولت و... به بهره برداری می رسند ، نمونه ای از این همه خدمات می باشند .

مدیران شهرستان موظف و مکلف اند که برای تنویر افکار عمومی و دفاع از عملکرد دولت دکتر روحانی ، اقدامات صورت گرفته در حوزه کاری خود را به صورت شفاف و دقیق ارائه نمایند و این کار جزو وظایف ذاتی آنان می باشد .

به همین منظور و با توجه به در پیش بودن هفته دولت ، تمام مدیران شهرستان ، باید گزارش عملکرد خود را از طریق رسانه های عمومی به اطلاع عموم مردم برسانند .

همه حق انتقاد از دولت را دارند ، اما هر انتقادی باید همراه یک راهکار هم باشد .

متأسفانه برخی افراد ، بدون در نظر گرفتن شرایط کشور ، و به جای انتقاد سازنده و ایجاد امید در مردم ، خواسته یا ناخواسته ، یاس و نا امیدی در سطح جامعه پمپاژ نموده و اقدام به تخریب و تضعیف دولت برخاسته از رای مردم می نمایند . البته مردم آگاهند و اوج این آگاهی و شعور در رخدادهای مهمی همچون انتخابات سال های ۹۲ و ۹۴ ریاست جمهوری بیشتر به منصه ظهور رسید .

حمایت از دولتی که با رأی مردم و تنفیذ مقام معظم رهبری((مدظله العالی)) روی کار آمده و در حال جهد و جهاد شبانه روزی و مدیریت جهادی برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب است ، یک وظیفه همگانی است .

وی در ادامه با اشاره به سفر جناب آقای مهندس سلیمانی دشتکی استاندار محترم ایلام به شهرستان ، افزود ، درجریان سفر ایشان ، تعداد ۹ پروژه با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان مصوب گردید . که با عنایت به پیگیری های صورت گرفته ، از روند و پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی برخورد می باشند . که جا دارد از زحمات استاندار محترم ، معاونین ایشان و مدیران کل مرتبط با پروژه ها و مدیران شهرستان تقدیر به عمل آید .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است