تجلیل از آزادگان

برگزاری مراسم و تجلیل از آزادگان ایوان

برگزاری مراسم و تجلیل از آزادگان ایوان

برگزاری مراسم و تجلیل از آزادگان ایوان

 

 مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان ایوان ، به ریاست مهندس سبزی فرماندار و باحضور حجت الاسلام و المسلمین حیدری امام جمعه ایوان ، حسنی مدیر اداره کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، جمعی از آزادگان سرافراز و مدیران دستگاه های عضو ، در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد . 

امیدعلی سبزی فرماندار ایوان ضمن گرامیداشت این روز برای همه آزادگان سرافراز کشورمان آرزوی توفیق و سلامتی کرده و اظهار داشت : آزارگان از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند ، بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند .

آزادگان ارزشمندترین سرمایه برای ادامه آرمان ‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند که در طول دوران دفاع مقدس با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند .

ودر پایان گفت : 26 مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به عنوان ، روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یاد آور ایامی پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند . در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حیدری امام جمعه ایوان هم به نقش و جایگاه آزادگان اشاره کرد و مطالبی بیان داشت . و در پایان مراسم از آزادگان عزیز تجلیل به عمل آمد .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است