شورای اداری

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان ایوان

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان ایوان

‍ برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان ایوان

 

جلسه شورای اداری شهرستان ایوان ، به ریاست دکتر نوذری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام و با حضور مهندس سبزی فرماندار، حجت الاسلام حیدری امام جمعه ایوان، دکتر کمالوندی مدیرکل سیاسی و انتخابات ، اعضاء شورای تأمین و مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان ، در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد . دراین جلسه ابتدا امیدعلی سبزی فرماندارایوان باتبریک هفته دولت ، یاد و خاطره شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت ، ایشان در این جلسه به گوشه ای از خدمات و عملکرد دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت : دولت محترم علیرغم مشکلات اقتصادی و تنگناهای مختلف ، اقدامات مناسب و مطلوبی در راستای خدمات رسانی به مردم انجام داده است، و اظهار داشت : در شهرستان ۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۳۶/۳۸ میلیارد ریال که از مجموع این پروژه ها ۱۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۶/۴۸ میلیارد ریال و ۴ پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۹/۹ میلیارد ریال که زمینه اشتغال ۲۶۰ نفر در حین اجرا و پس از رسیدن به بهره برداری ، اشتغال پایدار ۲۴۳ نفر را فراهم خواهد ساخت

که در پایان به تعدادی از پروژه های عمرانی و اقتصادی اشاره می شود .

 

                « پروژه های عمرانی ‌» 

۱- سالن ورزشی دخترانه ناصرحجازی 

۲- مدرسه شهید نورمحمدی

۳- ساختمان آزمایشگاه محیط زیست

۴- سایت ۵۰ هکتاری باغبانی کنگیر 

۵- احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و خط انتقال به سراب ایوان 

۶- اجرای طرح هادی روستاهای ماژین ( میانه سرخ ) ، دوبیران علیا ، ترن و شاله شوری

۷- پارک جنگلی سراب 

۸- احداث پل تعل و گیلانه 

۹- روکش آسفالت محور کوشک به سمت دو راهی سومار

 

               ‌« پروژه های اقتـــصادی »

۱- معدن بیتومین گیلانه 

۲- شهربازی امامزاده سید عبدالله 

۳- طرح پرواربندی صنعتی ( ۲۰۰۰ راسی )

۴- گلخانه هیدروپونیک

 

با توجه به هماهنگی به عمل آمده در مورخ ۹۸/۰۶/۰۷ از طریق ویدو کنفراس با حضور مسئولان ارشد استان کلنگ زنی یا به بهره برداری خواهند رسید .

دکتر نوذری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام با وجود تحریم ها کشور در مسیر درستی حرکت می کند .

در ادامه دکتر نوذری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام اظهار داشت؛ با وجود تحریم های ظالمانه آمریکا، جمهوری اسلامی ایران در مسیر درستی حرکت می کند.

و افزود: دشمنان با اعمال تحریم های اقتصادی به دنبال ایجاد رخنه در اراده مردم ایران هستند اما مردم ما همواره ثابت کرده اند که به کشور و انقلاب وفادارند.

وی ادامه داد: دیپلماسی امروز دولت تدبیر و امید، زیر نظر رهبری به خوبی در حال تدوین مسیرهایی برای برون رفت از این شرایط هستند و در این راستا وزیر امور خارجه دیدارهای مناسبی را در سفرهای دوره ای خود به کشورهای اروپایی و آسیایی انجام داد. در این جلسه ، حجت الاسلام حیدری امام جمعه ایوان نیز در خصوص وضع موجود شهرستان مطالبی ارائه نمود . در ادامه چند نفر از مسئولین ادارات شهرستان ، گزارشی از عملکرد خود را بازگو کردند .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است