جلسه مهندس سبزی با شهردار و کارکنان شهرداری

جلسه مهندس سبزی فرماندار با شهردار و کارکنان شهرداری پیرامون مسائل مختلف عمران شهری و برنامه های اربعین

جلسه مهندس سبزی فرماندار با شهردار و کارکنان شهرداری پیرامون مسائل مختلف عمران شهری و برنامه های اربعین

جلسه مهندس سبزی فرماندار با شهردار و کارکنان شهرداری پیرامون مسائل مختلف عمران شهری و برنامه های اربعین 

 

 جلسه ای که با حضور معاونین فرمانداری ، شهردار ایوان و کارکنان شهرداری با ریاست مهندس سبزی در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید ، امید علی سبزی گفت: شرایط کاری شهرداری به گونه ای است که باید به طور شبانه‌روز فعالیت کند و در زمینه عمران شهری، فضای سبز، آسفالت خیابانها، جمع آوری زباله، جمع آوری نخاله‌ها سطح شهر بیشتر وقت بگذارد.

 

وی گفت: درسطح شهر ایوان بیش از ۶۰ کیلومتر توسط اداره آبفا جهت اجرای فاضلاب شهری حفاری شده که در موعد مقرر ترمیم صورت نگرفته است با راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری باید خیابان های شهر در دستور کار آسفالت قرار گیرند ، البته با آمدن مهندس حسنی شهردار ، کارهایی انجام شده اما کافی نیست. کارکنان شهرداری باید در تمام زمینه های کاری ، با شهردار همکاری داشته باشند.

سبزی فرماندار ایوان اظهارداشت: اعتراضات مردم به وضعیت عمران شهری و شهرداری زیاد هست، ومردم حق دارند که مطالبه کنند، من به عنوان فرماندار آمده ام به مردم خدمت کنم بنابراین دیگر مسئولان شهرستان نیز بایستی همراهی کنند تا امور با روال معقول پیش برود.

سبزی در ادامه؛ وضعیت شهر را غیرمناسب دانست و گفت نیروهای شهرداری و شهردار باید بیشتر تلاش کنند و از ظرفیت دهیاری ها برای کمک به، عمران شهری استفاده شود.

 مهندس سبزی به فضای سبز بیمارستان امام رضا (ع) نیز اشاره کرد و گفت : که قرار بود توسط شهرداری فضای سبز بیمارستان درست و آماده شود ولی تاکنون این مورد عملی نشده است که من از شهردار انتظار دارم در کوتاهترین زمان این مورد پیگیری و به نتیجه برساند. 

در این جلسه مهندس حسنی شهردار با تشکر از فرماندار به خاطر تشکیل این جلسه گفت : مشکلات شهر ایوان زیاد و زمان براست کارهای درسطح شهر انجام شده اما کافی نیست . که انشاالله با تلاش مجموعه همکارهان ما خدماتی درخور و شأن مردم خوب این شهر انجام خواهیم داد . حسنی افزود: ماشین آلات این شهرداری اکثراً فرسوده واز رده خارج هستند و این شهرداری نیاز به ماشین آلات جدید دارد  

دراین جلسه معاون شهردار، مسئول خدمات شهرداری، مسئول نقلیه، مسئول فضای سبز، مسئول دفتر فنی شهرداری پیرامون وظایف حوزه کاری خود در شهرداری و مشکلات شهرداری مطالبی بیان داشتند. در ادامه حاج آقا عبدی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهر ایوان در خصوص فرار رسیدن اربعین و نیاز به همکاری و همراهی شهرداری در برپایی موکب ها مطالبی بیان داشت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است