شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ایوان،

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ایوان،

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرایوان ، 

جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر شهرستان ایوان به ریاست مهندس سبزی فرماندار ایوان با حضور دکتر کرمشاهی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ، ادارات عضو و نمایندگان سازمانهای مردم نهاد ، در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

درابتدای جلسه امیدعلی سبزی فرماندار ایوان، ضمن ارائه مطالبی پیرامون دستورکارجلسه، گفت: مبارزه باموادمخدر یک مسئله اجتماعی است که نیازمند افزایش مشارکت وسطح آگاهی مردم است وهمت مضاعفی در این راه ایجاد شده است و کشور ما در این زمینه پرچمدار است. مهندس سبزی، همچنین خواستارمرتفع نمودن مشکلات ، خصوصاََ( کشت خشخاش )شد واظهار داشت: گروه هایی برای بازدید از مناطق مختلف تشکیل ودر هر جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده به دبیرخانه شورا ارائه دهند.

در ادامه ؛ دکترکرمشاهی نیز ضمن سخنانی به نقش پیشگیری از طریق آموزش خصوصاً در سطح مدارس پرداخت و گفت: همه نهادهای فرهنگی، اجتماعی و... در برابر این موضوع مسئولند و باید با نگرش اجتماعی به موضوع، درسطح جامعه ایجاد حساسیت نمودو در این راه ظرفیت سازمان های مردم نهاد بهره گرفت. در پایان پس از بحث و تبادل نظر اعضاء تصمیماتی اتخاذ گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است