شورای اداری شهرستان

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان ایوان،

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان ایوان،

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان ایوان،

 

جلسه شورای اداری شهرستان ایوان به ریاست مهندس سبزی فرماندار و با حضورحجت الاسلام دکترحیدری امام جمعه و کلیه مدیران ادارات شهرستان ایوان در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید. دراین جلسه ابتدا حجت الاسلام حیدری امام جمعه ایوان طی مطالبی بیان داشت وگفت، ما امروز درزمان شبه بحران قرار داریم ودر شرایط عادی نیستیم، ما باید آتش به اختیارعمل نمود و با گرانفروشی مبارزه کنیم. امروز ما در بسیاری از مسائل علمی پیشرو هستیم، همه ما باید در کنار هم باشیم ومشکلات مردم را حل کنیم مردم به شدت در مضیقه هستند، بازار ما بازار اسلامی نیست، بازار کلاه برداری و سود جویی است، اگر در این زمینه بی تفاوت باشیم در پیشگاه خدا مسئولیم. ودرخصوص انتخابات گفت: مردم باید در سرنوشت خود دخیل باشندو افرادی انتخاب می کنند باید از روی معیار باشند تا منافع ملی و مردم تأمین گردد.

سپس مهندس سبزی فرماندار شهرستان ضمن خیرمقدم به مدعوین، گفت: ما کارگزارحکومت اسلامی وامانتدار مردم هستیم و باید خدمت رسانی به مردم را در اولویت کاری خود قرار دهیم و مدیران ادارات باید ازمنابع مالی و امکانات در اختیار خود در راستای انجام وظیفه و خدمت به مردم ، حداکثر استفاده نمایند که منجر به اثربخشی و کارایی در جامعه گردد، مدیران نمایندگان دولت هستندوباید از حق و حقوق دولت دفاع و عملکردوخدمات صورت گرفته را برای مردم تشریخ نمایند. درسطح شهرستان ایوان خدمات فراونی انجام شده یادرحال انجام است؛ تونل اربعین به بهره برداری رسید، کنارگذر شهرعلی رغم محدودیت اعتبارات و مشکلات مربوط به زمین های کشاورزی مسیرمذکور در حال اجرا است و مطالعه چهارخطه کردن ایوان به سمت کرمانشاه در حال اتمام می باشد و وضعیت عمران شهری در گذشته بسیارنامناسب بود اما با اقداماتی که با دستور استاندار محترم انجام گرفته، بخشی ازاین مشکلات مرتفع گردیده و خدماتی نیز از طرف شورا و شهرداری درحال انجام است.

ایشان در ادامه افزود، برگزاری انتخابات، یکی از اولویت های اصلی ما است. در شهرستان ایوان ۷ حزب فعال داریم که نقش روشنگری و آگاهی بخشی آحاد مردم را دارند و در این میان وظیفه اصلی وزارت کشور اجرایی قانون انتخابات است. ماباید وظیفه قانونی خود را به نحو احسن انجام دهیم وهدف ما به عنوان مجری امر خطیر بیطرفی و اجرای مُرقانون در تمام فرایند انتخابات است.

وی در ادامه به موضوع سهمیه بندی بنزین اشاره کرد و گفت: پس ازاجرای طرح ساماندهی سوخت، مشکلاتی از جمله تجمعات اعتراض آمیز در سطح شهر بوجود آمدکه با برنامه ریزی و درایت مسئولین ذیربط و بویژه شورای تأمین شهرستان، خوشبختانه مشکل خاصی بوجود نیامد که جا دارد از همراهی و همکاری آحاد و اقشار مردم شهرستان در این خصوص تقدیر نمایم.

مهندس سبزی همچنین درادامه، افزود: آن گونه که از رسانه ها هم اعلام شده است تصمیم مربوط به ساماندهی سوخت ، اجماع نظر سران محترم سه قوه بوده است اما عده ای فقط رئیس جمهورمحترم را هدف آماج تخریب و انتقادات خود قرار می دهند که این امر بدور از انصاف می باشد. دولت تدبیروامید در طول مدت چندسال گذشته خدمات فراوانی به مردم ارائه داده که جا دارد رسانه ها در انعکاس عملکرد دولت نهایت تلاش خود را به کار گیرند. علاوه براین، شرایط کنونی به لحاظ تحریم های ظالمانه دشمنان انقلاب، بهترین راهبردو راهکار، حفظ وحدت و یکپارچگی همه مردم می باشد. درپایان پس از بحث و تبادل نظر اعضاء تصمیماتی اتخاذ گردید

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است