سفر استاندار ایلام به شهرستان ایوان

اختصاص 5 میلیارد تومان برای عمران شهری ایوان

اختصاص 5 میلیارد تومان برای عمران شهری ایوان

 

استاندار ایلام در سفر دو روزه غیر رسمی به شهرستان ایوان، ضمن بازدید از  برخی خیابان ها ،کوچه‌ها و معابر این شهر، مبلغ 5 میلیارد تومان را در قالب بودجه اربعین و استانی به شهرستان ایوان اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ایوان ، مهندس قاسم سلیمانی دشتکی در سفر دو روزه غیر رسمی به شهرستان ایوان ، ضمن بازدید از کوچه‌ها و معابر این شهر، مبلغ 5 میلیارد تومان از محل اعتبارات اربعین و استانی به شهرستان ایوان اختصاص داد . بازدید از بیمارستان ایوان، دیدار با تعدادی از عشایر منطقه ، دیدار با چند خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی و بازدید از سد کنگیر و تماس تلفنی با تعدادی از مدیران کل برای رفع مشکلات مرتبط با موضاعات پیگیری شده ، از دیگر برنامه های ایشان درسفر به شهرستان ایوان بود .

مهندس قاسم سلیمانی دشتکی سپس در روز جمعه به عنوان سخنران بین صلاتین نمازجمعه به بیان اقدامات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید به خصوص اقدامات صورت گرفته طی یک ساله اخیر در شهرستان ایوان پرداخت.

استاندار ایلام در همین راستا به تکمیل و افتتاح تونل قلاجه ، آغاز به کار احداث کنار گذر ایوان ، توسعه اراضی آبی با اجرای طرح مکانیزه کردن 1850 هکتار از زمین های دشت زرنه و ترن اشاره کرد و از پیگیری های لازم در خصوص شروع فعالیت خط راه آن اسلام آباد غرب به ایوان خبر داد.

درپایان مراسم نماز جمعه ، نمازگزاران با استاندارمحترم ایلام دیدارومسائل ومشکلات خودرا مطرح نمودند .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است