شورای مبازره با مواد مخدر

جلسه هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر ایوان برگزار شد .

جلسه هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر ایوان برگزار شد .

جلسه هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر ایوان برگزار شد .

 جلسه شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایوان ، با حضور دکتر کمالوندی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان ، دستگاه های اجرائی عضو ، به ریاست مهندس سبزی  در محل فرمانداری برگزار شد . در این جلسه امید علی سبزی فرماندار ایوان مسئله اعتیاد را یکی از معضلات و پدید ه های مخرب در جامعه ، بویژه در بین نسل جوان خواند و اظهار داشت :  یکی از راههای موثر در مقابله با این بلای خانمان سوز ، پیشگیری از آلوده شدن جوانان و و تلاش در جهت افزایش بهبودیافتگان است .

مهندس سبزی ضمن اشاره به اینکه امروز متأسفانه دیگر اعتیاد مختص افراد میان سال و مسن نیست ؛ و سن اعتیاد حتی به سنین پایین  نیزرسیده است گفت : اساسی ترین راه مبارزه با اعتیاد را آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم در رابطه با مضرات آن است و اگر چنانچه این اطلاع رسانی را از سطح مدارس آغاز کنیم ؛ و نوجوانان و جوانان را با عواقب این پدیده شوم آشنا نمائیم ؛ بی شک جمعیت عظیمی از نسل جوان ما از افتادن در دام اعتیاد مصون خواهند ماند .

 فرماندار ایوان در بخش دیگری از سخنان خود ، نقش دستگاه های فرهنگی در راه آگاه سازی جامعه نسبت به مضرات مواد مخدر را بسیار سنگین خواند و گفت : لازم است این دستگاهها همه تلاش و توان خود را در این مسیر به کار گیرند ؛ و اگر می خواهند در این کار موفق شوند ، به صورت مستمر در این عرصه فعالیت نمایند . در ادامه اعضاء حاضر در جلسه راهکار های مختلفی در این خصوص ارائه نمودند .

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است