ستادمبارزه با ویروس کرونا

برگزاری جلسه ستاد مبارزه با ویروس ڪـرونا شهرستان ایوان،

برگزاری جلسه ستاد مبارزه با ویروس ڪـرونا شهرستان ایوان،

برگزاری جلسه ستاد مبارزه با ویروس ڪـرونا شهرستان ایوان،

 

جلسه ستاد مبارزه با ویروس ڪـرونا شهرستان ایوان با حضور مهندس بسطامی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام و نماینده تام الاختیار استاندار، مهندس سـبزی فرماندار ایوان، دکتر اکبری مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی عضو شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

 

درک بالای مردم فهیم ایوان و همدلی و تلاش بی وقفه مسئولین این شهرستان در کنترل ویروس کرونا قابل تحسین و مثال زدنی است.

 

در این جلسه بسطامی درک بالای مردم فهیم ایوان و همدلی و تلاش بی وقفه مسئولین این شهرستان در کنترل ویروس کرونا قابل تحسین و مثال زدنی دانست و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد بهبود وضعیت این شهرستان خواهیم بود.

 

وی ضمن تشکر و قدردانی از کادر بهداشت و درمان، دستگاه قضایی، سپاه، نیروی انتظامی و همه دستگاه های اجرایی و در راس آنان فرماندار ایوان، گفت: اقدامات انجام شده و کنترل نسبی شیوع این ویروس منحوس در شهرستان ایوان بی شک نتیجه تدابیر و تصمیمات درست ستاد استان و شهرستان و همدلی و دلسوزی همه دستگاه ها و از همه مهمتر همراهی مردم انقلابی و فهیم شهرستان ایوان است. 

 

ایشان همچنین در مورد نیازمندی های شهرستان در جهت مقابله با ویروس کرونا نیز گفت: با مسئولین ارشد استانی و دانشگاه علوم پزشکی استان رایزنی های لازم صورت گرفته و همه دستگاه ها با تمام ظرفیت در حال رفع نیازهای ضروری هستند و اعتباری نیز از طرف دولت به استان اختصاص داده شده که به محض وصول سهم شهرستان ایوان به صورت ویژه در نظر گرفته خواهد شد.

 

نماینده استاندار در ایوان همچنین توصیه هایی در خصوص نحوه جمع آوری، حمل و دفن پسماندها، ضدعفونی و گندزدایی شهرها و روستاها و لزوم فرهنگ سازی در خصوص عدم تجمع مردم به مسئولین داشت.

 

سبزی فرماندار ایوان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته گفت: عمل ضدعفونی و گندزدایی معابر به صورت روزانه با ببش از بیست دستگاه خودرو و پنجاه پمپ کوله ای توسط شهرداری، سپاه، شبکه بهداشت و نیروهای مردمی در حال انجام است. 

 

وی در ادامه از رایزنی مسئولین ارشد استان با قرارگاه منطقه غرب ارتش برای احداث بیمارستان صحرایی و ضدعفونی کردن معابر در شهرستان خبر داد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است