ستادمبارزه با ویروس کرونا

برگزاری جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان ایوان،

برگزاری جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان ایوان،

برگزاری جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان ایوان،

 

 جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان ایوان به ریاست مهندس ســبزی فرماندار ایوان و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی عضو در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

 

 دراین جلسه پیرامون مصوبات قبلی ستاد و دستورالعمل جدید جلسه جدید بحث و گفتگو شد. مهندس سبزی فرماندار از اقدامات ادارات عضو در این رابطه تشکر کردند. سپس اعضاء گزارشی از آخرین وضعیت شهرستان را در بحث مبارزه با کرونا بیان داشتند، در پایان جلسه تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید.

۱- برپایی هرگونه چادر و تجمع در عرصه‌های طبیعی ممنون می باشد.

۲- با همکاری شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی برکلیه قصابی ها و امکان تهیه و توزبع مواد غذایی نظارت صورت گیرد و گزارش بازدیدها روزانه به ستاد مدیریت مبارزه با ویروس کرونا شهرستان ارسال گردد. 

۳- با همکاری شورای آرد و نان شهرستان ( اداره صمت و شبکه بهداشت ودرمان )از کلیه نانوایی های سطح شهرستان بازدید و بر چگونگی پخت بهداشتی و رعایت ساعات پخت نظارت شود.

۴-شبکه بهداشت ودرمان نسبت به شیفت بندی داروخانه‌های سطح شهر در این ایام تعطیلات و همچنین توزیع مواد ضدعفونی ، ماسک و دستکش نظارت نموده وآمار مربوطه را به صورت روزانه به ستاد مدیریت مبارزه باویروس کرونا اعلام نمایند.

۵ - ایستگاه غربالگری و تب سنجی ورودی شهرستان ایوان که اخیراً به هلال احمر محول گردیده است کلیه اقدامات لازم انجام و افراد مشکوک به ابتلا به بیماری را به مراکز درمانی معرفی نمایند.

۶- به شهرداران ایوان و زرنه اعلام شد که کارضدعفونی سطح شهر به صورت مستمر انجام شود.

۷- نظارت برجایگاه های پمپ بنزین به صورت روزانه برای ضد عفونی و رعایت موارد بهداشتی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان محول شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است