ارائه گزارش شهرستان

‍ بازگشت ۲۴۶ خودرو غیربومی از مبادی ورودی ایوان/ مسدود سازی ۶۲ راه گردشگری

‍ بازگشت ۲۴۶ خودرو غیربومی از مبادی ورودی ایوان/ مسدود سازی ۶۲ راه گردشگری

‍ بازگشت ۲۴۶ خودرو غیربومی از مبادی ورودی ایوان/ مسدود سازی ۶۲ راه گردشگری

 

 فرماندار ایوان اعلام کرد ورودی شهرستان ایوان به شدت کنترل میشود و تمامی خودروهای غیر بومی برگشت داده میشوند.

سبزی اضافه کرد: دیروز و امروز تعداد ۲۴۶ خودرو غیر بومی در ایستگاه ورودی شهرستان ایوان برگشت داده شده و تعداد ۱۵۰۰ نفر نیز تست سلامت شده اند که هیچ مورد مشکوکی مشاهده نشده است.

وی گفت ایستگاه مذکور از روز جمعه تحویل نیروهای ارتش شده است و یک ایستگاه غربالگری دیگر در خروجی شهرستان ایوان به سمت ایلام مستقر کرده ایم.

 مهندس سبزی گفت: تا کنون ۴۵۰۰ لیتر الکل در بین شهروندان ایوانی توزیع شده است و تعداد ۳ کارگاه تولید ماسک در ایوان راه اندازی شده است که تا امروز تعداد ۱۴۰۰۰۰ عدد ماسک تولید کرده اند که از این تعداد، ۴۰۰۰۰ آن در ایوان توزیع شده و مابقی به استان ارسال شده است. همچنین تعداد ۵۰۰ دست لباس محافظتی نیز در شهرستان تولید و توزیع شده است.

 

فرماندار ایوان تصریح کرد: تا کنون ۶۲ راه منتهی به مناطق تفریحی شهرستان مسدود شده و تعداد ۵ تخته چادر و یک کانکس تفریحی نیز جمع آوری شده اند. 

سبزی گفت :در ایوان تیمی متشکل از فرماندار، نیروی انتظامی، دادستان، سپاه پاسداران و مدیران شهرستان هر روز از تمام مکانهای تفریحی و سیاحتی شهرستان بازدید میدانی میکنند.

 

  سبزی اعلام کرد: از روز شنبه طرح ضربتی تعطیل کردن بازار اجرا خواهد شد. طبق این طرح تمامی صنوف و فروشگاههای شامل طرح تعطیل میشوند و مر قانون در مورد متمردین اجرا خواهد شد.

فرماندار ایوان گفت: از شهروندان عزیز درخواست داریم که جهت قطع کردن زنجیره ویروس کرونا در خانه های خود بمانند و اگر هم برنامه تفریحی برای روز سیزدهم فروردین ماه ۹۹ دارند حتما لغو نمایند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است