اجرایی نمودن مصوبات ستادمبارزه با کروناویروس

در راستای اجرایی نمودن مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا درایوان،

در راستای اجرایی نمودن مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا درایوان،

در راستای اجرایی نمودن مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا درایوان،

 

بازدیدی باحضور مهندس سبزی فرماندار، کریمیان جانشین دادستان، اعضاء ستاد مبارزه با کرونا ویروس از بازار اصلی سطح شهر بعمل آمد. 

 

مهندس سبزی، با بیان اینکه برابر دستورالعمل ملی ستاد مبارزه با کرونا ویروس فعالیت کلیه اصناف به استثنای صنوف تامین کننده مایحتاج خوراکی مردم ممنوع می باشد و همچنین به علت رعایت موازین بهداشتی و جلوگیری از شیوع این ویروس فعالیت دست‌فروشانی که با این شرایط حاد اقدام به فروش میوه و.... در سطح معابر می نمایند نیز ممنوع بوده ودر این راستا به پلیس اماکن،اداره صمت و اجرائیات شهرداری اختیار داده شده است، تا امروز با تمامی دستفروشان ومکانهای که اقدام به تخلفات خارج از بندهای اعلام شده اقدام می نمایند، برخورد جدی صورت گیرد و نسبت به پلمپ مغازه ها وجمع آوری دستفروشان اقدام گردد. 

وی تاکید کرد: دست‌فروش‌ها به‌ نوعی کانون تهدیدکننده سلامت مردم و بسیار تاثیرگذار در شیوع بیماری ویروسی کرونا محسوب می‌شوند، به همین جهت نگرانی جدی در این‌خصوص وجود دارد.

 

فرماندارایوان در پایان با بیان اینکه علاوه بر خطرآفرین بودن اجتماع و ازدحامی که بساط دست‌فروشان ایجاد می‌کنند، خود کالاهای مورد فروش به دلیل قرار گرفتن در معرض آلودگی‌های خیابان و مسیر رفت و آمد از نظر استانداردهای بهداشتی مورد اطمینان نیست، تصریح کرد: اجناس دست‌فروشان توسط رهگذران دست به دست می شود که خود می‌تواند ناقل ویروس کرونا باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است