سفر استاندار محترم به شهرستان

بازدید سرزده مهندس سلیمانی دشتکی استاندار ایلام از مبادی ورودی، ایستگاه تست غربالگری و تب سنجی شهرستان ایوان،

بازدید سرزده مهندس سلیمانی دشتکی استاندار ایلام از مبادی ورودی، ایستگاه تست غربالگری و تب سنجی شهرستان ایوان،

بازدید سرزده مهندس سلیمانی دشتکی استاندار ایلام از مبادی ورودی، ایستگاه تست غربالگری و تب سنجی شهرستان ایوان، در این بازدید فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان یز حضور داشتند.

دراین بازدید ابتدا مهندس سبزی فرماندار ایوان، ضمن خیرمقدم به استاندار محترم، گزارشی ازاقدامات انجام شده در راستای مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان ارائه نمود.

 

مهندس سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، اظهار داشت؛ برای حفظ جان و سلامت مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود، 

تاکنون اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان موفقیت آمیز بوده است،

مشارکت ۸۰ درصدی مردم استان در طرح غربالگری قابل تقدیر است،

در چهار روز آتی مبادی وروری شهرستان های استان به شدت کنترل و بسته خواهد بو‌د،

مردم در این شرایط ۱۳ بدر را تعطیل کنند

 

مهندس سلیمانی دشتکی استاندار ایلام صبح امروز دوشنبه ۱۱ فروردین ماه در حاشیه بازدید سرزده در شهرستان ایوان از نحوه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد در استان گفت: از روز تصویب طرح فاصله گذاری اجتماعی یا قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا استان ایلام تمام قد برای اجرای این طرح ایستاده است.

 

وی با اشاره به اقداماتی که در راستای اجرای این طرح در استان صورت گرفته افزود: نیروی انتظامی با همکاری ارتش، بسیج، هلال احمر و سایر عوامل مبادی ورودی و خروجی استان و شهرها را به طور کامل کنترل می کنند. 

 

 

استاندار ایلام در ادامه از اجرای موفقیت آمیز طرح غربالگری و همکاری ۸۰ درصدی مردم ابراز رضایت کرد و گفت: طرح بسیار موفق آمیز بوده است و امیدواریم این برنامه به طور کامل تا ۲۰ فروردین به اتمام برسد. 

 

 

مهندس سلیمانی دشتکی خواستار همکاری بیشتر مردم در این ایام شد و گفت: ان شاءالله مردم در این چند روز تعطیلات نیز با ما همکاری کنند و با نرفتن به طبیعت و ۱۳ بدر به سلامت خود و همنوعان کمک کنند.

 

وی در ادامه از تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد در صورت عدم همراهی مردم خبر داد و گفت: امروز متاسفانه در میزان آمار مبتلایان و تعداد فوتی ها استان و برخی شهرستان های استان چون ایوان وضعیت خوبی نداریم و در این شرایط مردم بایست بیشتر خطر بیماری را جدی بگیرند و با عدم تردد و در خانه ماندن مسئولان را در کنترل و شکست بیماری کمک ‌کنند.

 

سلیمانی دشتکی در ادامه ضمن اینکه از افرادی که علائم بیماری دارند خواست به مراکز درمانی مراجعه کنند، افزود: ابتلای افراد به بیماری عیب نیست اما اگر آنها درصورت ابتلا قرنطینه نشوند احتمال درگیری افرد بیشتری وجود دارد و کنترل بیماری سخت تر می شود.

 

وی در پایان تأکید کرد: برای مهار بیماری کرونا و پیشگیری از ابتلا مردم به این بیماری در راستای حفظ جان و سلامت مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود. 

 

گفتنی است که استاندار ایلام در این بازدید از عوامل و دست اندرکاران طرح فاصله گذاری اجتماعی به ویژه از نیروهای زحمت کش پلیس، نیروی انتظامی، بسیج، ارتش و سپاه تقدیر و همچنین فرماندار ایوان تشکر کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است