سم زدایی داخل شهرایوان

فرماندار ایوان از فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بابت ضدعفونی مجدد شهر ایوان قدردانی کرد.

فرماندار ایوان از فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بابت ضدعفونی مجدد شهر ایوان قدردانی کرد.

فرماندار ایوان از فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بابت ضدعفونی مجدد شهر ایوان قدردانی کرد.

 

روز دوشنبه ۹۹/۱/۱۱ جلسه ای با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه پاسداران استان و مهندس سبزی فرماندار شهرستان ایوان و تعدادی از مدیران شهرستان در دفتر فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ایوان تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا دکتر جوروند رئیس شبکه بهداشت شهرستان گزارشی از وضعیت کرونا در ایوان را ارائه داد. ایشان گفت در ایوان تا امروز تعداد ۵۳ مورد بیمار مبتلا به کرونا داشته ایم که از این تعداد، خوشبختانه ۲۹ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند، ۱۳ نفر هم اکنون بستری هستند و ۱۱ نفر هم متاسفانه فوت شده اند. جوروند اضافه کرد ۹۶/۴۴ شهروندان ایوانی غربالگری شده و افراد مشکوک به کرونا نیز شناسایی شده اند و اقدامات لازم در مورد آنها انجام گرفته است.

سپس مهندس سبزی ضمن خیرمقدم به سردار شاکرمی و هیئت همراه از زحمات نیروهای سپاه و بسیج استان و شهرستان بابت ضدعفونی شهر ایوان برای دومین بار تشکر و قدردانی کرد. ایشان روند مبارزه با کرونا در ایوان را از ابتدا تا کنون تشریح کرد و گفت از ۹۸/۱۲/۲۸ تا امروز تعداد ۷۰۲ خودرو غیربومی در ورودی شهرستان ایوان برگشت داده شده است. وی اضافه کرد تا کنون تعداد ۷۳ راه تفرجگاهی در شهرستان مسدود شده و تعداد ۷ تخته چادر تفریحی و یک دستگاه کانکس نیز جمع آوری شده است. فرماندار گفت تا کنون تعداد ۴۰۰۰۰ عدد ماسک، ۴۵۰۰ لیتر الکل و۵۰۰ دست لباس محافظتی توزیع شده است. مهندس سبزی اعلام کرد طرح تعطیلی اصناف در راستای اجرای دستورالعمل قطع زنجیره کرونا در ایوان با قاطعیت اجرا شده است و تا پایان طرح ادامه خواهد داشت که در همین راستا تعداد ۱۵ واحد صنفی نیز پلمپ شده است. علاوه بر این میوه فروشان سطح شهر نیز ساماندهی شده و تمامی خودروهایی که در کنار خیابان اقدام به فروش میکنند بایستی به بازارچه شهرداری منتقل شوند.

 

فرماندار ایوان در خصوص اقدامات انجام شده در شهرستان گفت: با حمایت مستمر استاندار محترم و آحاد و اقشار مختلف مردم شریف، و با تلاش همه مسئولین اجرایی شهرستان، از ابتدای شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا تا کنون، اقدامات مناسب و موثری انجام شده است. که بطور قطع و یقین اگر این اقدامات نبود، آمار مبتلایان به ویروس و نیز فوتی ها، خیلی بیشتر از آمار کنونی بود.

 ما با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار (ع)، به‌ تلاش شبانه روزی در همه حوزه ها، برای مبارزه با گسترش و شیوع کرونا ادامه خواهیم داد.

البته افراد معدودی هم هستند که بنا به دلایل مختلف و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، عمدتاً به علت عدم اطلاع و آگاهی از اقدامات صورت گرفته و به دلیل دور بودن از خط مقدم این مبارزه،(که مستلزم انجام کار جهادی است) اقدام به کوچک نمایی و سیاه نمایی خدمات صورت گرفته می نمایند. این دسته افراد، اغلب کسانی هستند که از یک ماه گذشته، به علت ترس از مبتلا شدن، تا کنون، کسی آنها را رویت نکرده است. این دسته از افراد بهتر است به جای ابراز نگرانی برای سلامت مردم، فضای مجازی را رها و تا فرصت خدمت دارند به فضای حقیقی بپیوندند. جا دارد از زحمات همه عزیزانی که در قالب تشکیل کانال ها، کمپین ها و گروه ها، ضمن اطلاع رسانی، پیشنهادات سازنده ای هم ارائه می نمایند و همچنین از خبرنگاران صدا و سیما و روزنامه ها و هفته نامه ها که زحمات فراوانی متحمل می شوند، تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین از همراهی همه شهروندان گرانقدر برای اجرای طرح فاصله اجتماعی تقدیر می نمایم.

 

در پایان سردار شاکرمی گفت ما سربازان این ملت هستیم و همیشه در کنار مردم خواهیم ماند.

ایشان تصریح کرد که رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه از امروز آغاز میشود و اولین مرحله رزمایش در ایوان است که معابر اصلی و محله های پرتردد شهر ضد عفونی می شوند و فردا هم شهر ایلام ضدعفونی میگردد.

سردار شاکرمی بیان کرد مسئولین اجرایی شهرستان ایوان و در راس آنها فرماندار محترم، در موضوع مبارزه با کرونا بسیار پرتلاش و موفق عمل کرده اند، که اگر وضع بر همین منوال پیش برود ان شاءالله آمار مبتلایان رو به کاهش میرود. وی اضافه کرد تکیه بر مسئولین اجرایی و ظرفیتهای خود شهرستان بسیار مهم و موفقیت آمیز است و این روند بایستی ادامه داشته باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است