بازدیدمهندس نعمتی از شهرستان ایوان

بازدید مهندس نعمتی معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام از مبادی ورودی وخروجی، ایستگاه تست غربالگری و تب سنجی شهرستان ایوان.

بازدید مهندس نعمتی معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام از مبادی ورودی وخروجی، ایستگاه تست غربالگری و تب سنجی شهرستان ایوان.

بازدید مهندس نعمتی معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام از مبادی ورودی وخروجی، ایستگاه تست غربالگری و تب سنجی شهرستان ایوان. در این بازدید مهندس سبزی فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند.

ابتدا مهندس سبزی فرماندار ایوان، ضمن خیرمقدم به مهندس نعمتی، گزارشی ازاقدامات انجام شده در راستای مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان ارائه نمود.

 

سپس مهندس نعمتی ، بر لزوم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی، تداوم تعطیلی واحدهای غیر ضرور در سطح شهرستان، در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری ناشی از ویروس کرونا تاکید کرد.

وی باتوجه به بازدید سرزده ای که از تعدادی از خبازی ها ونیز برخی اصناف در سطح شهرداشتند، اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا واحدهای غیر ضرور همچنان باید تعطیل بوده و فعالیت ننمایند.

نعمتی گفت: هدف اصلی این تعطیلی ها ،تنها حفظ سلامت آحاد مردم است. و انتظار می رود که مردم شریف شهرستان ایوان ،همچنان همکاری لازم را برای اجرای طرح به عمل آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ،با قدردانی از همراهی و همکاری بسیاری از کسبه و صنوف مختلف گفت: واحدهای غیر مجازی که به مصوبه ستاد کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی توجه نکنند، بر اساس قانون پلمپ می شوند.

مهندس نعمتی همچنین بر تداوم نظارت و بازرسی واحدهای نانوایی شهرستان تاکید کرد و گفت: تمام تلاش ما حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری ناشی از ویروس کرونا است.

وی به صورت سرزده از چند واحد خبازی بازدید نمود. واز شهروندان محترم خواست، فاصله مناسب در صف نانوایی ها را رعایت نمایند.

مهندس نعمتی، درادامه طی تماس های تلفنی با خانم دکترشاهماری معاونت غذاو دارو استان ، دکتر جمشیدزاده مدیرکل فنی و حرفه ای، مهندس تیموری مدیرعامل آبفاروستایی و دو نفر از خیرین استان ،خواستار همکاری با ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان ایوان شد. 

ایشان در پایان، از اقدامات انجام گرفته در سطح شهرستان ایوان توسط اعضاء ستادمبارزه با ویروس کرونا و مهندس سبزی فرماندار ایوان نیز تقدیر و تشکر نمود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است