نظارت براجراے پروتڪل هاے بهداشتے

برگزاری جلسه ستاد کرونا در شهرستان ایوان،

برگزاری جلسه ستاد کرونا در شهرستان ایوان،

برگزاری جلسه ستاد کرونا در شهرستان ایوان،

 

جلسه ستاد کرونا در شهرستان ایوان باحضور دکتر جهانگیر رستم زاد معاون اقتصادی استاندار، مهندس امید علی سبزی فرماندار ایوان و مدیران عضو ستاد کرونا، در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان تشکیل گردید.

 

درابتدای این جلسه مهندس سبزی فرماندار ایوان در رابطه با اقدامات انجام شده توسط اعضاء ستاد کرونا شهرستان ایوان مطالبی بیان داشت و از همراهی مردم، مسئولان و اصحاب رسانه درطول سال گذشته و همچنین شروع سال جدید تشکر کرد. 

فرماندار ایوان ضمن تشکر و قدردانی ازحمات و تلاش های شبانه‌روزی مدیر و کارکنان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان در بحث مبارزه کرونا، به طرح موفق سردار شهید قاسم سلیمانی در این شهرستان اشاره نمود و این طرح را بسیار مفید و ارزشمند دانست.

دانش نژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان گزارش از روند بیماری کرونا و اقدامات و خدمات انجام شده درسطح شهرستان توسط مدافعان سلامت ارائه داد و از همکاری خوب و ارزشمند فرماندار ایوان دربحث مدیریت کرونا در شهرستان تشکر کرد.

درادامه پس ارائه گزارشات مدیران شهرستان ایوان، دکتر رستم زاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: در این شهرستان فرماندار، مسئولان و مردم فهیم خوب پای کار بوده اند و نیاز به تلاش و همراهی بیشتر در این زمینـه است.  

وی افزود: اکنون وضعیت شهرستان زرد است، اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود ما به زودی شاهد تغییر وضعیت شهرستان ایوان به نارنجی خواهیم بود .

دکتر رستم زاد اظهار داشت: مردم باید در مراسمات عزا و شادی شرکت نکنند دور همی های خانوادگی نداشته باشند تا شاهد کاهش روندروبه رشد این بیماری باشیم.

 

معاون اقتصادی استاندار در مورد واحدی های تولیدی ماسک و الکل در استان گفت: در سطح استان ۳۴ واحد تولید ماسک با تولید ۱۷۰ هزار عدد در روز و یک واحد تولید الکل با تولید ۵۰۰۰ لیتر و همچنین ۲۰ هزار لیتر اکسیژن در سطح استان فعالیت دارند.

دکتر رستم زاد در پایان از زحمات فرماندار و مدیران عضو ستاد کرونا در شهرستان ایوان و همچنین اصحاب رسانه که در این مدت با ستاد کرونا در شهرستان ایوان، در حوزه اطلاع رسانی و تولید محتوا فعالیت های چشم گیری داشته اند تشکر و قدردانی نمود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است