❇️ پیـام فـرمانـدار شـهرستان ایوان به مناسبـت فـرارسـیدن ۱۴ و ۱۵ خــرداد.

🔰 فـرمانـدار شـهرستان ایوان، با گـرامیـداشـت یاد و خاطره حضـرت امام خمـیـنے(ره)، فـرا رسیـدن ســے و دومیـن سالگرد قیام خونیـن ۱۵ خـرداد را به تمامـے عاشـقان پیـر عروج ڪرده و رهـروان ولایات تسلیت گفت.

🔰 فـرمانـدار شـهرستان ایوان، با گـرامیـداشـت یاد و خاطره حضـرت امام خمـیـنے(ره)، فـرا رسیـدن ســے و دومیـن سالگرد قیام خونیـن ۱۵ خـرداد را به تمامـے عاشـقان پیـر عروج ڪرده و رهـروان ولایات تسلیت گفت.

 

     ❇️ پیـام فـرمانـدار شـهرستان ایوان به مناسبـت فـرارسـیدن ۱۴ و ۱۵ خــرداد.

 

🔰 فـرمانـدار شـهرستان ایوان، با گـرامیـداشـت یاد و خاطـره حضـرت امام خمـیـنے(ره)، فـرا رسیـدن ســے و دومیـن سالـگرد قیـام خونیـن ۱۵ خــرداد را به تمـامـے عاشـقان پیـر عـروج ڪـرده و رهــروان ولایـت تسلیـت گفـت.

 

🖊 به گزارش روابـط عمـومـے فـرمانـدارے شـهرستان ایوان، متـن پیام امیـد علـے سـبـزے به شـرح ذیل اسـت؛

 

     🌸🌸 «بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ» 🌸🌸

 🇮🇷🇮🇷 چـهاردهـم خـردادماه، یادآور عـروج ملڪوتـے عـارفـے از تـبار نور و جنـس صـداقت و درایـت اسـت؛ روزے ڪه تـمامـے آزادے خـواهان و ظلـم ستـیزان جهان را محـزون و ملت هاے تشـنه حقیـقت و آزادے را عـزادار ڪـرد؛ محـبانش در ماتم فقـدان وجود ارزشمـندش سـر و سیـنه زنان در خیابان ها اجتـماع ڪردند.

 

👈 به فـرمـوده مقـام معظـم رهبـرے(مُـدَّظِـلَّهُ الـعـالـے) «امـام خمـینـے (ره) یڪ حقیقـت همیـشه زنده اسـت» و تا تاریخ زنده است راه و اندیشـه اش هم زنـده خـواهد ماند چـنانڪه مـے توان انـقلابـے ڪـه او رهبـریش را بر عـهده داشـت را به عنـوان یڪے از بزرگتـرین اتـفاقات جـهان در قرن بیستـم دانست ڪه نقـطه عطـفـے براے مبـارزات ملـت هاے آزادے خـواه اسـت.

 

❇ حضـرت امام خمـینـے(ره) ارزش‌هاے اسلامـے و ایرانـے را در ڪشـور احیا ڪـرد و با رهـبرے بـے‌ بدیل خود نهـضت بیـدارے اسـلامے را به جهان صـادر ڪـرد و ایـران و ایـرانـے را از یـوغ استـبداد و استڪـبار رهایـے بخشـید. و یـوم‌الله ۱۵ خـرداد نیز هـمان نقـطه عطـف انقـلاب بزرگ امـام راحـل (ره) و سـرآغاز تحـقق اراده‌ مـردم این سـرزمین در راه مبـارزه با استڪـبار، طاغـوت و استبـداد و به ثمـرنشسـتن خواست ملـت بزرگ ایران اسـت و اتـفاقات این روز تمام قبـایل و اقـوام ایران را به اتحـاد رسـاند تا همگـے به صـورت یڪـپارچه بـراے یڪ هدف بـپا خواستـند تا انقـلاب اسـلامـے ایران به ظهـور درآید.

 

✳ ضمـن تسلیـت سـالروز رحلـت جانسـوز حضـرت امـام خمـینـے(ره)، بنـیانگـذار نظام مقـدس جمـهورے اسـلامـے ایران و شـهادت یاران با وفایـش در فاجـعه قـیام خونیـن ۱۵ خـرداد ۱۳۴۲، امیـد اسـت با پاسـدارے از آرمـانهاے والاے بنـیان انقـلاب شڪوهمـند اسـلامـے ایران و خون پاڪ شهـدا، تحـت لـواے فرامیـن حضـرت آیت الله خامنـه اے مقـام معظـم رهبـرے، براے اعتـلاے نظامـے ڪه بالاتـرین ارزش اسـت و سـرافـرازے ڪشـور عـزیزمان با هـمدلـے و اتـحاد بیـش از پیـش تـلاش نمـاییـم.

 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

 

                       امیـدعلے سـبزے

                 فـرمانـدار شـهرستان ایوان

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است