جلسه با بزرگان و معتمدین محلی

✳ برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای ستاد کرونا با بزرگان و معتمدین محلی بخش زرنه

✳ برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای ستاد کرونا با بزرگان و معتمدین محلی بخش زرنه

 

✳ برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای ستاد کرونا با بزرگان و معتمدین محلی بخش زرنه 

 

✅ این جلسه به ریاست مهندس سبزی فرماندار ایوان و با حضور بزرگان و معتمدین بخش زرنه و برخی از مدیران دستگاه های عضو ستاد کرونا در محل بخشداری زرنه برگزار گردید.

 

 🔰ابتدا مهندس سبزی فرماندار ایوان، در این جلسه گفـت: مسئولین و پرسنل حوزه بهداشت و درمان برای مبارزه با کرونا، تمام تلاش خود را به کار می گیرند، اما موفقیت وقتی حاصل می شود که این مبارزه با همراهی مردمی قرین باشد و آحاد مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی پای کار آمده و عزم خود را برای این موضوع جزم نمایند.

 

👈 وی خاطرنشان شد: باتوجه به اینکه، یکی از کانون های اصلی شیوع این ویروس، مراسمات و تجمعات است، متأسفانه روند شیوع کرونا در حال افزایش است و به همین دلیل استفاده از ظرفیت بزرگان و معتمدان محلی می‌تواند نقش مؤثری در زمینه پیشگیری از کرونا داشته باشد.

 

❇️ امیدعلی سبزی با بیان اینکه در حال حاضر تنها راه پیشگیری و مقابله با این بیماری رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است، افزود: بزرگان و معتمدان محلی می‌توانند در جلوگیری از برگزاری تجمعات و به خصوص مراسم های عزا به ستاد مبارزه با کرونا کمک کنند.

 

👈 وی با بیان اینکه ستاد مردمی متشکل از بزرگان می‌تواند بخشی از مبارزه با بیماری کرونا را بر عهده بگیرد، گفت: در جلسات بعدی سعی می‌کنیم از هر طایفه یک یا چند نفر از بزرگان و افراد تاثیر گذار را به این ستاد دعوت و در زمینه مقابله با بیماری کرونا مسئولیت بیشتری را به آن‌ها واگذار کنیم.

✅ فرماندار شهرستان ایوان افزود: از همه متنفذین و بزرگان شهرستان درخواست داریم که برای حفظ سلامت شهروندان با ستاد مقابله با کرونای شهرستان همراهی و از هر گونه تجمع و برگزاری مراسمات با رایزنی با صاحبان مراسمات از این تجمعات جلوگیری کنند.

❇️ وی گفت: پیشگری از ارسال پیامک توسط صاحبان عزا، لغو مراسم هفتم و چهلم با هماهنگی صاحبان مراسم از جمله اقدامات مؤثری است که بزرگان هر طایفه می‌توانند برای همکاری با ستاد مبارزه با کرونا انجام دهند.

⬅ سبزی افزود: برای هماهنگی بیشتر، در ستاد مقابله با کرونای شهرستان بنا داریم با بزرگان و معتمدان محلی به صورت مستمر جلساتی برگزار کنیم.

 

👈👈لازم به ذکر است؛

 مهندس سبزی در پایان جلسه از (جاده تخته راه)، راه دسترسی کشاورزان و دامداران به منطقه گاومهر بازدید بعمل آورد.

 

 

✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است