بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی ایوان

مهندس سبزی" فرماندار ایوان به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان، از چند واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی بازدید نمود.

مهندس سبزی" فرماندار ایوان به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان، از چند واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی بازدید نمود.

✅ مهندس سبزی" فرماندار ایوان به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان، از چند واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی بازدید نمود.

 

✍️ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان: " امیدعلی سبزی " فرماندار شهرستان ایوان بهمراه جمعی از مسئولین و کارشناسان از چند واحد تولیدی (ظروف یکبار مصرف و کارخانه سولفات پتاسیم) واقع در شهرک صنعتی بازدید نمود.

 

👈 رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان در این بازدید گفت: مدیریت خوب و استفاده از نیروی توانمند را می توان از جمله عوامل موفقیت یک مجموعه برشمرد. اگر واحدهای تولیدی، قطعاً و به طور جد از سوی مسئولان مورد حمایت واقع خواهند شد.

✅ فرماندار ایوان در این بازدید با استماع مسائل و مشکلات مدیران واحدهای تولیدی گفت: در اولین فرصت جلسه کارگروه رفع موانع تولید جهت بررسی وپیگیری مشکلات واحدها برگزار خواهد شد.

🔰 نماینده عالی دولت در این شهرستان در این بازدید بیان داشت: فعالیت هرچه بیشتر واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی می تواند در جهت شکوفائی اقتصادی و تحقق شعار سال باشد.

👈 وی با تأکید بر تعامل و حمایت دستگاههای اجرایی و بانک ها از جریان تولید افزود: اولویت اصلی مجموعه مدیریت شهرستان، حمایت همه جانبه از بخش تولید و اشتغال است، همواره در خدمت تلاشگران عرصه تولید باقی خواهد ماند، در این راستا از هرگونه کمکی دریغ نخواهیم کرد.

◀️ فرماندار ایوان در ادامه، از بخشهای مختلف این کارخانه ها بازدید و از دست اندرکاران آن قدردانی کرد.

 

✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است