ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران ایوان

✅ جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان ایوان

✅ جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان ایوان

 

 ✅ جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان ایوان

 

🖊 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ایوان: جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان ایوان به ریاست فرماندار و با حضور دیگر اعضاء ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری ایوان برگزار شد.

 

🔰 فرماندار شهرستان ایوان ضمن تشکر از اقدامات دستگاهها و سازمانهای عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران گفت: در بحث مدیریت بحران، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاههای اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند.

 

✳️ حجت اله اکبری بر آمادگی کلیه دستگاههای اجرایی وخدمات رسان در راستای پیشگیری از حوادث و بحران های احتمالی، تاکید کردو گفت؛ کلیه ادارات بایستی نیازمندیهای خود قبل از وقوع حوادث احصاء و تامین نمایند.

👈 وی با تاکید بر ضرورت تهیه بانک اطلاعات شهرستان در بخش های مختلف به صورت جداگانه و جامع اضافه کرد: در تهیه بانک اطلاعات می بایست نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات در بخش دولتی و خصوصی را شامل شود.

❇️ اکبری بیان کرد: هرگونه قطع احتمالی برق، آب، گاز، تلفن و... در اسرع وقت مرتفع و تدابیر لازم در خصوص آب گرفتگی معابر، امداد رسانی توسط فوریت های پزشکی، هلال احمر و کلیه نیروهای امدادی در صورت بروز حادثه احتمالی ضروری است و گفت:  با تعامل و همکاری می توانیم بر مشکلات فائق آمده و در هنگام بروز حوادث و سوانح بتوانیم در کم ترین زمان ممکن بحران را مدیریت نماییم.

♻️ وی بر آمادگی هرچه بیشتر جمعیت هلال احمر برای بحران‌های احتمالی و تقویت پایگاه‌های امداد و نجات در شهرستان ایوان تأکید کرد.

👈 در ادامه جلسه، در خصوص کمبودها و امکانات مورد نیاز، برای ایام پیش رو، بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد؛ مدیران ادارات و دهیاران برای مواقع ضروری، با استفاده از امکانات و تجهیزات بخش دولتی و خصوصی و انجام تقسیم کار، اقدامات و تدابیر لازم را اتخاذ نمایند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است