✅ کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان ایوان

✅ جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان ایوان به ریاست فرماندار برگزار گردید.

✅ جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان ایوان به ریاست فرماندار برگزار گردید.

 ✅ جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان ایوان به ریاست فرماندار برگزار گردید.

 

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، رأس ساعت ۱۴ عصر امروز یکشنـبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۱، جلسه کارگروه گندم، آرد و نان به ریاست فرماندار شهرستان ایوان و با حضور مدیران عضو در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار گردید.

 

✳️ حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت و تبریک روز شورا و روز کارگر و همچنین فرارسیدن سالروز شهادت دکتر مطهری و شهدای معلم و روز و هفته معلم و تقارن آن با عید سعید فطر، اظهار داشت؛ هر کدام از ماها یک مسئولیت داریم و ما به عنوان امین نظام و مردم وظیفه ای را بر عهده داریم، هرگونه سرپیچی خلاف قانون به نوعی جرم محسوب می شود.

✳️ وی گفت، بخصوص این جلسه با نان و سفره مردم سرکار دارد، اگر در این مأموریت کوتاهی داشته باشیم، از هیچ کدام از ماها پذیرفته نیست، مردم در وضعیت معیشتی خوبی قرار ندارند، ما باید هوشیار باشیم کسی در حق مردم اجحاف نکند. 

✳️ اکبری افزود؛ با توجه به بررسی مصوبات جلسه قبل در خصوص بازدیدهای صورت گرفته، متأسفانه در بعد کیفیت هنوز مشکلات زیادی در بعضی از خبازی ها مشهود می باشد و موضوع دیگر گرانی نان و همچنین وزن چانه رعایت نمی شود.

✳️ وی در پایان اظهار داشت؛ ما نباید از تخلف کسی حمایت کنیم، اگر کسی تخلفی مرتکب شد، باید با ایشان طوری برخورد شود، که دیگر تکرار نشود و با جدیت تمام پای کار باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است