✅ خدمت رسانی به مردم .

✅ خاک و تعطیلی خدمت رسانی را به مردم تعطیل نمی کند.

✅ خاک و تعطیلی خدمت رسانی را به مردم تعطیل نمی کند.

 ✅ خاک و تعطیلی خدمت رسانی را به مردم تعطیل نمی کند.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، عصر دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۲، بازدید میدانی حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان از عشایر توه سیه و راه دسترسی به این منطقه عشایری، و همچنین بازدید از راه دسترسی گلال شهدا، که به علت بارش های اخیر مسدود شده است به عمل آوردند.

 

✳️ در همین رابطه بنا به دستور اکبری فرماندار ایوان، تصمیم بر این گرفته شد که با استفاده از ماشین آلات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه گلال شهدا بازگشایی شود و ماشین آلات، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در ابتدای راه مستقر شده و کار مرمت و بازسازی آن طی چند روز آینده آغاز می‌شود، فعلاً با توجه به بارش های اخیر و گلی شدن منطقه حرکت ماشین آلات امکان پذیر نیست.

 

 ✳️ با تأکید فرماندار، مقرر شد جمعیت هلال احمر برخی اقلام مصرفی ضروری و چادر و وزیر انداز به عشایر گلال شهدا و نوه سیه تحویل داده شود. 

 

♻️ لازم به ذکر است؛ 

👈 در این بازدید معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، رئیس اداره عشایری شهرستان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان، رئیس جمعیت هلال احمر و تعدادی از امدادگران، حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان را همراهی کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است