✅ مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم

✅ برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم در شهرستان ایوان

✅ برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم در شهرستان ایوان

 ✅ برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم در شهرستان ایوان

 

🛑 فرماندار ایوان، در مراسم گرامیداشت مقام معلم/ با توجه به اینکه در جایگاه دیگری در حال خدمت می باشم/ افتخار می کنم یک #معــلم# هستم.

        

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، این مراسم با حضور حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان، برخی از مدیران استانی و شهرستان، جمعی از فرهنگیان و خانواده معظم شهدای فرهنگی و کانون بازنشستگان در محل سالن امور تربیتی برگزار گردید.  

 

✳️ در این مراسم ابتدا طاهر مرجانی پور مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک هفته معلم و عرض خیر مقدم به حاضرین مطالبی در رابطه با مقام شامخ معلم بیان نمودند.

 

✳️ سپس درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در رابطه با جایگاه معلم در جامعه مطالبی بیان نمود.

 

✳️ در پایان حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری به منزلت مقام معلم اشاره کرد و گفت؛ بزرگداشت مقام معلم با یک روز و یک هفته نیست، مقام معلم همیشه بلند است، مقامی که خدا این مقام در قرآن کریم اول برای خودش اختصاص داده، پیامبران همه معلم هستند. 

 

✳️ فرماندار ایوان، شغل معلمی، شغل انبیاء است. شغل معلم بالاتر از همه چیز است، خدا یک معلم است، وظیفه معلم هدایت جامعه است، به سوی الله.

 

✳️ وی گفت، با توجه به اینکه در جایگاه دیگری در حال خدمت می باشم، افتخار می کنم یک # معــلم# هستم.

 

✳️ حجت اله اکبری فرماندار در پایان گفت؛ کرونا هر چند عزیزانی را از ما گرفت، اما باعث شد تا الان همه جایگاه معلم را درک کنند، و متوجه شدند معلم چه زحماتی می کشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است