دیدار فرماندار ایوان با مدیر و کارکنان جهادکشاورزی شهرستان - ۱۹ فروردین

دیدار فرماندار ایوان با مدیر و کارکنان جهادکشاورزی شهرستان - ۱۹ فروردین

دیدار فرماندار ایوان با مدیر و کارکنان جهادکشاورزی شهرستان - ۱۹ فروردین

صبح روز 19 فروردین ماه 98 مهندس سبزی فرماندار محترم شهرستان ایوان همراه با آقای صادقی معاون سیاسی و اجتماعی ایشان، با کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی و مرکز خدمات کشاورزی حومه ایوان دیدار و گفتگو کردند.

🔷 در این نشست صمیمی که در نمازخانه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد مهندس محمدعلی حیدری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ضمن خیرمقدم و تقدیر از حضور فرماندار در جمع همکاران،گزارشی از اقدامات آن مدیریت از ابتدای سال 97 تا کنون در بخش کشاورزی و همچنین برنامه های پیشرو را ارایه نمود و اقدامات پیشگیرانه در سیل اخیر و آمار خسارتهای وارده به بخش کشاورزی شهرستان را تشریح کرد.
🔷 سپس مهندس سبزی ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای کارکنان جهاد کشاورزی ،نامگذاری سال 98 به نام سال رونق تولید از جانب مقام معظم رهبری را بسیار هوشمندانه و هدفمند عنوان و اضافه کرد با توجه به زیاد بودن تعداد بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان، و با توجه به تاثیر بسیار زیاد بخش کشاورزی و دامداری در ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان،جهاد کشاورزی نقش بی بدیلی در رونق تولید دارد و بایستی با آگاهی بخشی و ارتقاء سطح دانش بهره برداران نقش خود را به بهترین نحو ایفا نموده و موجب افزایش عملکرد و درآمد بهره برداران بخش کشاورزی شود.
🔷 ایشان بهره برداری از پروژه آبیاری دشت زرنه را یکی از مطالبات اصلی این بخش عنوان نمود و تاکید کرد این طرح بایستی با هماهنگی جهاد و امور آب و تعاونیهای مربوطه برای سال زراعی جاری به بهره برداری برسد.
🔷 فرماندار تکریم ارباب رجوع و تسریع در انجام کارهای مراجعین را از وظایف اصلی کارکنان ادارات برشمرد و اضافه کرد کارمند و کارشناس یک اداره بایستی با رعایت قانون و در کمال احترام کار ارباب رجوع را انجام دهد.
🔷 فرماندار ایوان در بخش دیگری از صحبتهای خود گریزی به مسایل مهم شهرستان زد و گفت در سال 97 تمام تلاش خود را متمرکز بر انجام مطالبات مهم و اصلی مردم شهرستان کردیم و الحمدالله با تلاش مدیران اجرایی شهرستان و همراهی مردم پیشرفتهای زیادی هم داشته ایم.
🔷 مهندس سبزی اضافه کرد اجرای مصوبات سفر استاندار محترم به شهرستان در سال 97 در سرلوحه برنامه های ما بوده که تا کنون طبق برنامه موفق هم بوده ایم.وی گفت مسدود شدن تونل قلاجه بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان در اسفند 97 جهت نصب جت فن و روشنایی بوده است و هیچ ارتباطی با انسداد دیگر راههای مواصلاتی استان ندارد. 
🔷فرماندار گفت مکاتبات اداری شهردار منتخب شورا پس از انتخاب، انجام شده و منتظر هستیم تا پس از طی مراحل قانونی شروع به کار نماید. وی تصریح کرد از محل اعتباری که استاندار محترم برای عمران شهری ایوان اختصاص داده اند شهرداری در صدد انتخاب پیمانکار است و با مناسب شدن هوا انشاالله عملیات آسفالت خیابانها و معابر شهر که از مطالبات اصلی و بحق شهروندان بشمار میرود شروع میشود.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است