✅ جلسه هم اندیشی با معتمدین شهر زرنه

✅ جلسه هم اندیشی معتمدین شهر زرنه با حضور فرماندار برگزار گردید.

✅ جلسه هم اندیشی معتمدین شهر زرنه با حضور فرماندار برگزار گردید.

 ✅ جلسه هم اندیشی معتمدین شهر زرنه با حضور فرماندار برگزار گردید.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان؛ جلسه هم اندیشی معتمدین شهر زرنه با هدف توسعه و آبادانی شهر و پیگیری مشکلات و بررسی پیشنهادهای معتمدین به ریاست حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان و با حضور جمعی از بزرگان شهر و بخشدار زرنه در محل سالن جلسات بخشداری زرنه برگزار شد.

 

✳️ در ابتدای این نشست تمری نیا ضمن تشکر از اعضای حاضر در جلسه، در سخنانی کوتاه به جایگاه معتمدین در جامعه اشاره کرد و گفت: خیلی خوشحال هستم در کنار شما عزیزان شهر زرنه هستم و امیدوارم تشکیل این جلسه مفید واقع شود.

 

✳️ اکبری فرماندار ایوان در ادامه این جلسه، به جایگاه بزرگ معتمدین اشاره کرد و گفت؛ هدف از تشکیل این جلسه این است مشکلاتی در شهر زرنه وجود دارد، که ان شاءالله با همفکری و همراهی شما عزیزان بتوانیم این مشکلات رو مرتفع نماییم. 

✳️ وی در ادامه گفت؛ به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان آنچه که در توان داشته باشیم قول پیگیری خواهم داد، و بیان داشت ان شاءالله از ظرفیت و توان شما عزیزان نه تنها برای حل مشکلات شهر زرنه بلکه برای شهرستان استفاده خواهیم کرد.

✳️ وی اظهار داشت؛ با توجه به اینکه یکی از مشکلات شهر زرنه که همه شما عزیزان به آن اشاره نمودید، بحث شبکه آبیاری دشت زرنه، که در چند روز گذشته جلسه ای با حضور مدیران کل استانی برگزار گردید و تصمیماتی گرفته شده که به سمع و نظر شما عزیزان می رسد

✳️ فرماندار ایوان، موضوع دیگری که به آن اشاره کرد، بحث قطع آب شرب و همچنین بحث مشکلات نانوایی ها و عدم کیفیت نان که از طریق ادارات مرتبط پیگیری خواهیم کرد.

✳️ اکبری به بحث استقرار ادارات اشاره کرد و گفت، اداراتی که الان در سطح شهر در حال خدمات دهی هستند و استقرار ادارات را پیگیری خواهیم کرد. 

✳️ فرماندار ایوان در خصوص مشکلات شهرداری زرنه عنوان نمود، شهرداری یک سازمان غیر دولتی است که باید درآمد داشته باشد و برای مدیریت شهر هزینه نماید، شورا برای اداره شهر باید برنامه داشته باشد و برای اجرا به شهردار ارائه نماید که متاسفانه شهرداری زرنه بیش از سه ماه است شهردار ندارد و شورا تاکنون به گزینه مناسب برای اداره شهر نرسیده است.

✳️ اکبری افزود، تا روز پنجم مرداد به شورا فرصت داده‌ایم، تا تکلیف مدیریت شهرداری زرنه را مشخص نمایند در غیر این صورت برابر قوانین مربوطه رفتار خواهیم نمود.

✳️ نماینده عالی دولت، اظهار داشت؛ نمی شود مردم را بلاتکلیف گذاشت این مردم رأی داده اند انتظار دارند شورای شهر و شهرداری مشکلات شهری آنها را رفع نمایند، کارگران حقوق میخواهند اگر شهرداری تعطیل باشد چه کسی باید حقوق پرسنل را تامین نماید.

✳️ اکبری در پایان گفت؛ شوراها باید با وحدت و همدلی بیشتر به فکر مردم باشند

✳️ وی، از معتمدین و متنفذین خواست با پا در میانی اختلاف بین اعضای شورای شهر زرنه را فیصله دهند.

 

✳️ در پایان پس از بحث و تبادل نظر معتمدین و دیگر اعضاء تصمیماتی اتخاذ گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است