اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ سلام بر حسین و بر على بن الحسین و بر فرزندان حسین و بر اصحاب و یاران حسین

✅ برگزاری جلسه ستاد اربعین شهرستان ایوان

✅ برگزاری جلسه ستاد اربعین شهرستان ایوان

 

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ

وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

سلام بر حسین و بر على بن الحسین و بر فرزندان حسین و بر اصحاب و یاران حسین

 

✅ برگزاری جلسه ستاد اربعین شهرستان ایوان 

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه ستاد اربعین شهرستان ایوان به ریاست حجت اله اکبری فرماندار شهرستان و با حضور کلیه مدیران عضو ستاد در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی این فرمانداری برگزار گردید.

 

✳️ در این جلسه ابتدا حجت اله اکبری فرماندار ایوان، ضمن گرامیداشت شهدای تنگه کوشک و تمامی شهدای دوم و سوم مرداد ماه، در ادامه به بحث اربعین پرداخت و گفت؛ همه واقف هستید که شهرستان ایوان یکی از شهرستان های محل تردد زوار آقا اباعبدالله الحسین(ع)، می باشد.

اکبری افزود، در شهرستان ایوان با هماهنگی دفتر فنی استانداری و پلیس راه استان دو نقطه را جانمایی کردند، که ما هم باید برای استقبال و بدرقه زوار تمام برنامه را متمرکز کنیم در این دو نقطه انجام گیرد.

فرماندار در ادامه گفت؛ جلسه ای که اختصاصی در مورد اربعین با معاون هماهنگی امور عمرانی داشتیم که در این جلسه مقرر شد با حضور ایشان تمام مسیر را مورد بازدید قرار خواهیم داد. 

✳️ فرماندار ایوان یادآور شد برای خدمت بیشتر به زوار دو استان آذربایجان غربی و گلستان بعنوان معین شهرستان ایوان انتخاب شده اند. ضمن تشکر از مسولان دلسوز استان امیدواریم با به کارگیری ظرفیت بسیار خوب مردمی امسال میزبان خوبی برای عاشقان کوی حسین باشیم.

 

✳️ گفتنی است؛

👈 مقرر گردید؛ بعد از بازدید مسولان ستاد اربعین استان از شهرستان ایوان، جلسه ای با موکب داران و هیت های مذهبی و خیرین برای خدمت رسانی بهتر به زائران تشکیل گردد.

 

👈 در این جلسه مدیران تجربیات گذشته آسیب‌های فرا رو را در این مورد مطرح نمودند که تصمیماتی در این زمینه اتخاذ گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است