✅ استاندار ایلام در بازدید از تصفیه خانه آب شرب ایوان:

✅ استاندار ایلام در بازدید از تصفیه خانه آب شرب ایوان: 💥 تصفیه خانه آب شرب ایوان با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی در آستانه بهره برداری است.

✅ استاندار ایلام در بازدید از تصفیه خانه آب شرب ایوان:  💥 تصفیه خانه آب شرب ایوان با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی در آستانه بهره برداری است.

✅ استاندار ایلام در بازدید از تصفیه خانه آب شرب ایوان:

 

💥 تصفیه خانه آب شرب ایوان با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی در آستانه بهره برداری است.

 

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری ایوان، دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در تداوم سفرهای شهرستانی، پس از  ورود به شهرستان ایوان ضمن ادای احترام به مقام شهدا و بازدید از پروژه کنارگذر ایوان، در سومین برنامه خود در این شهرستان، از پروژه تصفیه خانه آب شرب ایوان بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

 

✳️ وی با ابراز رضایت از روند پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه آب شرب ایوان، افزود: با تلاش های  خانم فلاحی نماینده ایلام در مجلس، حمایت های دولت و همدلی و همراهی همه، این پروژه اکنون ۹۸ درصد پیشرفت دارد و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

 

✳️ استاندار ایلام با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۱۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است، گفت: با توجه به اینکه آب،  یکی از چالش های اصلی در آینده «آب» است این پروژه می تواند بسیار اثر گذار باشد.

 

✳️ ادای احترام به مقام شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید از پروژه کنار گذر ایوان، بازدید از پروژه تصفیه خانه آب شرب، بازدید از چندین طرح صنعتی و تولیدی شهرستان، نشست هم اندیشی با اقشار مختلف مردم و نشست شورای اداری از جمله برنامه های سفر دکتر بهرام نیا استاندار ایلام به شهرستان ایوان است.

 

✳️ پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و طرحهای مهم هر شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان از جمله مهم ترین اهداف سفرهای شهرستانی است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است