✅ در دولت سیزدهم هیچ فاصله ای بین مردم و دولتمردان نیست .....

💥 استاندار ایلام در نشست هم اندیشی با اقشار مردم ایوان: 👈 مردم ایلام، ایوان و ایل کلهر مایه افتخار هستند

💥 استاندار ایلام در نشست هم اندیشی با اقشار مردم ایوان: 👈 مردم ایلام، ایوان و ایل کلهر مایه افتخار هستند

✅ در دولت سیزدهم هیچ فاصله ای بین مردم و دولتمردان نیست .....

 

💥 استاندار ایلام در نشست هم اندیشی با اقشار مردم ایوان:

👈 مردم ایلام، ایوان و ایل کلهر مایه افتخار هستند / تمامی مطالبات بازنشستگان ۲۳ دستگاه استانی تا سال ۱۴۰۰ پرداخت شده است/ از محل متمم سفر رئیس جمهور و معاون اجرایی رئیس جمهور به ایلام ۵۲ میلیارد تومان به ایوان اختصاص یافت / ۹۸ درصد ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی تبدیل وضعیت شدند.

 

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری ایوان، دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان ایوان پس از ادای احترام به مقام شهدا، دیدار با خانواده شهید امنیت یاسمی، بازدید از پروژه تصفیه خانه آب شرب شهر ایلام و بازدید از چندین طرح صنعتی، سپس در جمع اقشار مردم این شهرستان حضور یافت.

 

✳️ دکتر بهرام نیا استاندار ایلام در این نشست که جمع زیادی از افشار مختلف مردم شهرستان حضور داشتند، گفت: مردم ایلام، ایوان و ایل کلهر مایه افتخار هستند.

 

✳️ وی با اشاره اغتشاشات اخیر، گفت: دشمن و جبهه استکبار در جریان اغتشاشات دنبال کشته سازی و دو قطبی سازی در کشور بود، اما با هوشمندی مردم و تلاش های مدافعان امنیت و آسایش، فتنه های دشمن خنثی شد.

 

✳️ نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه با همه وجود انتقادات را می پذیریم و همواره گوش شنوای مردم برای بیان مشکلات و مسایل خواهیم بود، گفت: در دولت سیزدهم بین دولت و مردم هیچ فاصله ای نیست چرا که یکی از مصادیق حکومت اسلامی شنیدن صدای مردم و ارتباط بی واسطه با آنان است.

 

✳️ وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردمی است، گفت: هدف دولت سیزدهم ارتباط بی واسطه با مردم و رفع مشکلات آنان است.

 

✳️ استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان از پرداخت مالیات بازنشستگان استان خبر داد و گفت: تمامی مطالبات بازنشستگان ۲۳ دستگاه استانی تا سال ۱۴۰۰ پرداخت شده است.

 

✳️ وی با اشاره مصوبات سفر رئیس جمهور به استان و اختصاص اعتبارات برای ایوان، گفت: ۸۵۱ میلیارد تومان در بخش های مختلف در قالب ۱۴ طرح و پروژه به این شهرستان اختصاص یافته است.

 

✳️ دکتر بهرام نیا با اشاره اختصاص اعتبارات از متمم سفر رئیس جمهور و معاون اجرایی رییس جمهور به استان، خاطرنشان کرد: از محل متمم سفر رئیس جمهور و معاون اجرایی رئیس جمهور به ایلام نیز ۵۲ میلیارد تومان به ایوان اختصاص یافت.

 

✳️ وی اضافه کرد: از محل اعتبارات محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت ۳۲ میلیارد تومان به ایوان اختصاص یافته است.

 

✳️ دکتر بهرام نیا با اشاره به دیدار روز گذشته جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار «بانوان عفیفه ایرانی را نماد و جلوه مردم سالاری دانستند که عفاف و حجاب آنها در دنیا جلوه گری می کند».

 

✳️ وی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند « بنا نیست اگر بانوی از کشور ما ضعیف الحجاب باشد، او را از دایره دین و نظام خارج بدانیم، بلکه اینها خواهران و مادران ما و مایه عزت برای کشور هستند».

 

✳️ وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: ۹۸ درصد ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی تبدیل وضعیت شدند و از این حیث رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دادیم.

 

👈 ادای احترام به مقام شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا،  بازدید از پروژه کنار گذر ایوان، بازدید از پروژه تصفیه خانه آب شرب، بازدید از چندین طرح صنعتی و تولیدی شهرستان، نشست هم اندیشی با اقشار مختلف مردم و حضور در نشست شورای اداری از جمله برنامه های سفر دکتر بهرام نیا استاندار ایلام به شهرستان ایوان است.

 

✳️ پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و طرحهای مهم هر شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان از جمله مهم ترین اهداف سفرهای شهرستانی است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است