✅ استاندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان ایوان

✅ استاندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان ایوان: 👈 مردمی بودن مهم ترین ویژگی دولت سیزدهم بود/ پیشرفت فیزیکی طرح ها و پروژه ها در ایوان رضایت بخش است/

✅ استاندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان ایوان:  👈 مردمی بودن مهم ترین ویژگی دولت سیزدهم بود/ پیشرفت فیزیکی طرح ها و پروژه ها در ایوان رضایت بخش است/

✅ استاندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان ایوان:

 👈 مردمی بودن مهم ترین ویژگی دولت سیزدهم بود/ پیشرفت فیزیکی طرح ها و پروژه ها در ایوان رضایت بخش است/ برای تسریع در خدمت رسانی به مردم، مدیران شهرستانی بوروکراسی اداری را حذف کنند/ تنها دغدغه مدیران شهرستانی رفع مشکلات مردم باشد

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری ایوان، دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان ایوان پس از ادای احترام به مقام شهدا، دیدار با خانواده شهید یاسمی، بازدید از پروژه تصفیه خانه آب شرب شهر ایوان، بازدید از چندین طرح صنعتی و دیدار با اقشار مردم ایوان، سپس در نشست شورای اداری شهرستان ایوان حضور یافت.

 

✳️ دکتر بهرام نیا استاندار ایلام در این افزود: در سفر رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به استان مصوب شد که ۳۰۰ هکتار گلخانه در استان احداث شود که مقرر گردید از مجموع ۳۰۰ هکتار ، ۱۰۰ هکتار تا پایان سال احداث که ۲۵ هکتار آن سهم شهرستان ایوان است.

 

✳️ وی ادامه داد: اقدامات خوبی در شهرستان ایوان انجام شده است و این اقدامات و کارهای انجام شده باید به اطلاع مردم برسد و ما هم تلاش خواهیم کرد خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

 

✳️ وی مردمی بودن را مهم ترین ویژگی دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: این ویژگی منشور دولت سیزدهم است.

 

✳️ استاندار ایلام با اشاره به سفر گذشته به شهرستان ایوان، گفت: پیشرفت فیزیکی طرح ها و پروژه ها در ایوان در مقایسه با سفر قبل به این شهرستان رضایت بخش است و مرتب تا تکمیل و بهره برداری پروژه های  پیگیری ها استمرار خواهد داشت.

 

✳️ وی با اشاره به دیدار با واسطه با مردم و برگزاری تربیون آزاد در شهرستان ها، گفت: برگزاری تریبون آزاد در شهرستان ها برای شنیدن مشکلات، مسایل و انتقادات مردم مصادق بارز مردم سالاری است.

 

✳️ نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: برای تسریع در خدمت رسانی به مردم، مدیران شهرستانی بوروکراسی اداری را حذف کنند و تنها دغدغه مدیران، رفع مشکلات و مسایل مردم باشد.

 

✳️ استاندار ایلام با اشاره به تعداد طرح ها و پروژه های استان، گفت: از مجموع یک هزار و ۱۳۱ پروژه استان، سهم شهرستان ایوان ۹۵ طرح و پروژه است.

 

✳️ دکتر بهرام نیا در پایان با اشاره انتصاب مدیران شهرستانی، گفت: انقلابی و جهادی عمل کردن و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم، مهم ترین ملاک انتصاب مدیران شهرستانی است و انتصاب مدیران تنها با انتخاب فرمانداران باشد.

 

👈 ادای احترام به مقام شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید از پروژه کنار گذر ایوان، بازدید از پروژه تصفیه خانه آب شرب، بازدید از چندین طرح صنعتی و تولیدی شهرستان، نشست هم اندیشی با اقشار مختلف مردم و حضور در نشست شورای اداری از جمله برنامه های سفر دکتر بهرام نیا استاندار ایلام به شهرستان ایوان است.

 

✳️ پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و طرحهای مهم هر شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان از جمله مهم ترین اهداف سفرهای شهرستانی است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است