❇️ دیدار با خانواده شهدای فرهنگی شهرستان ایوان

❇️ دیدار با خانواده شهدای فرهنگی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم. ‎

❇️ دیدار با خانواده شهدای فرهنگی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم. ‎

 ❇️ دیدار با خانواده شهدای فرهنگی شهرستان ایوان

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی انجام شد. ‎

 

✅ این دیدارها با حضور حجت اله اکبری فرماندار شهرستان، سرهنگ احمدآقایی فرمانده سپاه ناحیه ایوان، رستمی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، عباسی معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان و فتحی مشاور فرماندار در حوزه ایثارگران انجام گرفت.

 

✳️ اکبری فرماندار ایوان در این دیدار گفت؛ ان شاءالله بتوانیم در عرصه فرهنگی ادامه دهنده راه شهدا و قدردان رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و خون ارزشمند آن‌ها باشیم.

✳️ وی با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا موجب دوام فرهنگ ایثار و جهاد می‌شود، ادامه داد: خون شهیدان باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شده و همه ما مدیون خون آن‌ها هستیم، باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که شهدا در مسیر آن به شهادت رسیدند.

✳️ نماینده عالی دولت در پایان گفت: شهدا از جان و خون خود مایه گذاشتن تا ما الان در امنیت باشیم، امیدواریم دینی که شهدا بر ما دارند را ادا و در پیشگاه خداوند متعال سربلند محشور شویم. و از روح بلند شهدا مدد می خواهیم در طول این مسیر همچون خود شهدا در این مسئولیت در پیشگاه خداوند رو سفید باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است