جلسه شورای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران در ایوان

جلسه شورای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران در در شهرستان ایوان به ریاست فرماندار

جلسه شورای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران در در شهرستان ایوان به ریاست فرماندار

 نظر به اهمیت موضوع و نسبت به هشدارهای هواشناسی در روزهای آینده انجام گرفت.

 

 فرماندار ایوان / مدیریت بحران، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان به ریاست حجت اله اکبری فرماندار ایوان و با حضور معاون عمرانی فرماندار و بخشداران و اعضای ستاد درمحل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی این فرمانداری برگزار شد.

 

 فرماندار شهرستان ایوان طی سخنانی ضمن تشکر از اقدامات دستگاهها و سازمانهای عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران گفت: در بحث مدیریت بحران، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاههای اجرایی بالاخص دستگاه هایی که کانون بحران هستند می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند.

 حجت اله اکبری تصریح کرد: پاکسازی مسیل ها و رودخانه ها، تامین و ذخیره سازی انرژی، ساماندهی خودروها، ندادن مجوز برای حفاری غیر مجاز در زمستان، جمع آوری نخاله در سطح شهر و روستا و رفع خطر از برخی ساختمان ها از اقدامات پیشگیرانه کاهش خسارت در زمان بحران است.

 رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان ایوان تأکید کرد: تا پایان این موج بارشی مدیران عضو ستاد حق خروج از شهرستان ندارند و هر لحظه باید در دسترس باشند. 

 وی همچنین، با توجه به اینکه شهرستان در زمینه ماشین آلات مورد نیاز برای مقابله با بحران محدودیت دارد از مدیران خواست در این زمینه کمک کار همدیگر باشید، چون بخشی نگری باعث می شود مدیریت بحران به خوبی انجام نشود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است