✅ نیازهای زیرساختی و سخت افزاری انتخابات در شهرستان ها رفع می شود

❇️ مهندس ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام: 👈 تمام مشکلات زیرساختی و کمبودهای سخت افزاری برگزاری انتخابات در همه‌ی شهرستان ها بررسی و رفع می شود

❇️ مهندس ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام:  👈 تمام مشکلات زیرساختی و کمبودهای سخت افزاری برگزاری انتخابات در همه‌ی شهرستان ها بررسی و رفع می شود

نیازهای زیرساختی و سخت افزاری انتخابات در شهرستان ها رفع می شود

 

❇️ مهندس ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام: 

👈 تمام مشکلات زیرساختی و کمبودهای سخت افزاری برگزاری انتخابات در همه شهرستان ها بررسی و رفع می شود

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، امروز چهارشنبه 25 بهمن ماه 1402، مهندس ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام به اتفاق شمس الدین فیضی مدیر کل اداری و مالی استانداری طی سفری به شهرستان ایوان به منظور بررسی نیازهای زیرساختی و سخت افزاری انتخابات در فرمانداری این شهرستان حضور یافت. 

✅ مهندس ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در سفر به ستاد انتخابات شهرستان ایوان، گفت: ملاک عمل ستاد انتخابات در استان و شهرستان ها را برگزاری انتخاباتی پرشور، قانونمند با رعایت اصل بی طرفی عنوان کرد.

✳️ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام با بیان اینکه به همه شهرستان ها بازدید می کنیم و به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری مسائل بررسی خواهند شد، تأکید کرد: همه مسئولان کمیته های ستاد انتخابات و اعضای ستاد انتخابات شهرستان ها اعم از پشتیبانی، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی و تبلیغات، وظایف خود را در کل فرایند انتخابات برپایه قانون و به بهترین نحو مطلوب انجام دهند.

✳️ مهندس ناصر نجفی خواستار استفاده از همه ظرفیت های موجود در همه شهرستان ها برای برگزاری انتخابات شد و افزود: تمام مشکلات زیرساختی و سخت افزاری برگزاری انتخابات از قبل بررسی، پایش و نواقص موجود در اسرع وقت رفع می شود.

✳️ وی با بیان اینکه انتخابات اولویت و در صدر همه برنامه ها است، گفت: همه موظف به برگزاری انتخابات پرشور و ایجاد زمینه های حضور گسترده مردم در انتخابات هستیم و اجرای قانون و صیانت از آرای مردم از وظایف تک تک اعضای ستاد انتخابات در استان و شهرستان ها است.

✳️ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تاکید کرد که همه ادارات شهرستان ها در برگزاری انتخابات برای تأمین نیروی انسانی، خودرو، تجهیزات و مکان برای استقرار شعبه های اخذ رای ملزم به همکاری هستند.

✳️ وی خاطر نشان کرد: همه موظفیم در تمام تصمیم گیری ها و فرآیندهای انتخاباتی قانون را ملاک و معیار خود قرار داده و با گفتار و رفتار، اعتماد و اطمینان مردم را جلب کنیم.

❇️ حجت اله اکبری فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان ایوان، با بیان اینکه انتخابات اولویت و در صدر همه برنامه ها است، گفت: همه موظف به برگزاری انتخابات پرشور و ایجاد زمینه های حضور گسترده مردم در انتخابات هستیم و اجرای قانون و صیانت از آرای مردم از وظایف تک تک اعضای ستاد انتخابات در شهرستان است.

⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است