✅ جلسه توجیهی و آموزشی نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رأی شهرستان ایوان

❇️ فرماندار ایوان: 👈 فراهم کردن بستر مناسب برای برگزاری انتخابات و تأمین امنیت آن را مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات دانست

❇️ فرماندار ایوان: 👈 فراهم کردن بستر مناسب برای برگزاری انتخابات و تأمین امنیت آن را مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات دانست

 ✅ جلسه توجیهی و آموزشی نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رأی شهرستان ایوان 

 

❇️ فرماندار ایوان:

👈 فراهم کردن بستر مناسب برای برگزاری انتخابات و تأمین امنیت آن را مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات دانست

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه آموزشی و هماهنگی نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رأی، به ریاست حجت اله اکبری فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و با حضور مسعود صیدی رئیس هیئت نظارت استان، خدابنده قنبری مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری ایلام، اعضای هیئت اجرایی و نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رأی در سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی این فرمانداری و سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار گردید.

 

✅ در ابتدا فرماندار ایوان طی سخنانی فراهم کردن بستر مناسب برای برگزاری انتخابات و تأمین امنیت آن را مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات دانست و گفت: ملت خود را برای برگزاری انتخابات به بهترين شكل يعنی همراه با 4 خصوصيت «مشاركت قوی و پرشور، رقابت واقعی جناح‌ها و ديدگاه‌ها مختلف، سلامت حقيقی و امنيت كامل» آماده كند.

✳️ حجت اله اکبری گفت: دوره‌های آموزشی ویژه نمایندگان فرماندار با هدف یادآوری و آشنایی با تغییرات جزئی به وجود آمده در قانون انتخابات نقش تأثيرگذاری در برگزاری انتخابات سالم و قانونمند دارد.

✳️ فرماندار ایوان با بیان اینکه آموزش صحیح و هدفمند نقش مهمی در روند اجرای انتخابات دارد گفت: باید مجریان انتخابات آموزشهای لازم را کسب نمایند تا در زمان اجرای انتخابات در صورت بروز مشکلات احتمالی تصمیمات مناسبی را در خصوص مرتفع نمودن آن اتخاذ نمایند تا در روز انتخابات روند اخذ رأی از مردم به خوبی صورت پذیرد.

✳️ رئیس ستاد انتخابات شهرستان تصریح کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال همزمان با سراسر کشور در 55 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه ایوان برگزار می شود.

 

❇️ لازم به ذکر است:

👈 در ادامه جلسه مسوولان استانی و شهرستان آخرین تغییرات و مهمترین عناوین قوانین و مقررات و دستورات اجرایی انتخابات را برای اعضای جلسه تشریح نمودند و به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ لازم داده شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است