✅ جلسه توجیهی کاربران با حضور فرماندار

❇️ فرماندار ایوان: 👈 بر رعایت اصل بی طرفی و اجرای قانون از سوی مجریان و دست اندركاران انتخابات تأکید کرد

❇️ فرماندار ایوان: 👈 بر رعایت اصل بی طرفی و اجرای قانون از سوی مجریان و دست اندركاران انتخابات تأکید کرد

 ✅ جلسه توجیهی کاربران با حضور فرماندار 

 

❇️ فرماندار ایوان:

👈 بر رعایت اصل بی طرفی و اجرای قانون از سوی مجریان و دست اندركاران انتخابات تأکید کرد 

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان در جلسه توجیهی کاربران، که با حضور مربیان استان در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری شهرستان برگزار شد، گفت: پرهیز از جانبداری، رعایت اصل بی طرفی و اجرای قانون از سوی مجریان و دست اندركاران انتخابات، اصل مهم در حفظ سلامت انتخابات و جلب اعتماد عمومی است.

 

✳️ حجت اله اکبری: اجرای صحیح، شفاف و بدون اغماض قانون در انتخابات از اصلی ترین خواسته های مردم، نامزدهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و طرفداران آن ها از مجریان و دست اندركاران انتخابات است كه علاوه بر جلب اعتماد عمومی برای حضور حداكثری در انتخابات، موجب تحقق سلامت انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای حركت به سمت توسعه و پیشرفت كشور می شود.

✳️ فرماندار ایوان: سلامت انتخابات همیشه از دغدغه های مردم و حتی نامزدهای انتخابات بوده و حفظ آن در نظام های مردم سالار از اصل های مهم جلب اعتماد و حضور حداكثری مردم در این عرصه سیاسی است.

✳️ وی گفت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای حفظ سلامت انتخابات همواره چهار اصل مهم رهبری برای جلب حمایت و اعتماد مردم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حداكثری، راه های مخدوش شدن سلامت انتخابات را ببندند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است