✅ پيام فرماندار ایوان به مناسبت روز جوان

👈 فرماندار ایوان در پيامی، ولادت حضرت علی اکبر(ع)، و روز جوان را تبریک گفت

👈 فرماندار ایوان در پيامی، ولادت حضرت علی اکبر(ع)، و روز جوان را تبریک گفت

 ✅ پيام فرماندار ایوان به مناسبت روز جوان 

 

👈 فرماندار ایوان در پيامی، ولادت حضرت علی اکبر(ع)، و روز جوان را تبریک گفت.

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، متن پيام حجت‌ اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان به اين شرح است:

 

    🌸🌸 «بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ» 🌸🌸

🇮🇷🌹 "جوان در هر جامعه و کشوری، محور حرکت است. اگر حرکت انقلابی و قیام سیاسی باشد، جوانان جلوتر از دیگران در صحنه‌اند. اگر حرکت سازندگی یا حرکت فرهنگی باشد، باز جوانان جلوتر از دیگرانند و دست آنها کارآمدتر از دست دیگران است.

🌸حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)🌸

 

🌹 با توجه به اهمیت جوانان در توسعه و رشد جامعه در تقویم جمهوری اسلامی یک روز که مزین است به نام نامی رشیدترین جوان تاریخ اسلام حضرت علی اکبر(ع)، روز جوان نام گذاری شده است تا جوانان این سرزمین با الگوبرداری از حضرت علی اکبر(ع)، در هشت سال دفاع مقدس آگاهانه در مقابل ظلم ایستادگی نموده، و به یمن برکت حضور آنان، هیچ گزندی به ایران و انقلاب اسلامی نرسید و با لبیک به ندای رهبر و مقتدای خود جانانه در عرصه های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، علمی و فناوری گام بلندی برداشته و پرچم ایران عزیز را بر قله‌های افتخار جهانی برافرازند.

🌹 مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، با دوراندیشی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نیروی انسانی جوان کشور را مهمترین ظرفیت ایران برای تحقق آرمان تمدن اسلامی معرفی می‌کنند و از مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعّالان جوان می‌خواهند در همه‌ی میدان‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیت قرار دهند.

🌹 دولت سیزدهم نیز جوان گرایی و حمایت از جوانان انقلابی را به عنوان یکی از شاخص های اصلی قرار داده است و در جهت تحقق اهداف امامین انقلاب اسلامی گام برداشته است.

 

🌹 اینجانب فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع)، و روز جوان را به تمامی مردم شریف ولایت مدار ایوان خصوصاً دختران و پسران جوان شهرستان تبریک عرض نموده، و از درگاه خداوند متعال سربلندی و موفقیت همه شما عزیزان را تحت توجِهات حضرت ولیعصر(عج)، مسالت دارم.

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

                    حجت اله اکبری

               فرماندار شهرستان ایوان

             سه شنبه 01 اسفندماه 1402

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است