🟩 دیدار فرماندار ایوان با خانوادهای شهدای فرهنگی و ایثارگران

❇️ فرماندار ایوان: 👈 دیدار با خانواده شهدا ارج نهادن به مقام، منزلت و مسیر شهدا است

❇️ فرماندار ایوان: 👈 دیدار با خانواده شهدا ارج نهادن به مقام، منزلت و مسیر شهدا است

 🟩 دیدار فرماندار ایوان با خانوادهای شهدای فرهنگی و ایثارگران 

 

❇️ فرماندار ایوان:

👈 دیدار با خانواده شهدا ارج نهادن به مقام، منزلت و مسیر شهدا است

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، امروز 12 اردیبهشت ماه 1403، به مناسبت آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم، حجت‌ اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان با حضور در منزل شهید یوسف غلامی و ایثارگر و آزاده سرافراز حاج خیرالله رستمی با خانواده این معلمان بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

 

✅ نمایده عالی دولت در شهرستان ضمن گراميداشت ياد و خاطره معلم فرهيخته استاد شهيد مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعليم و تربيت، فرارسيدن روز معلم را به همه اساتيد، معلمين و تلاش گران صبور، متعهد و سخت كوش عرصه فرزانگی و دانایی تبریک گفت و با اشاره به این که شهید مطهری، معلمی بود که بسیاری از آموزه‌های انقلاب اسلامی مدیون تلاش‌ها و زحمات او است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با شهادت استاد مطهری، معلمی بزرگ را از دست داد و این غم به قدری بزرگ بود که امام خمینی(ره) فرمودند: «مطهری پاره تن من است»؛ این جمله حضرت امام نشان از عمق علاقه و محبت ایشان به شهید مطهری بود.

✳️ فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش با بیان این که شهید مطهری الگویی برای معلمان ما است، گفت: نامگذاری روز شهادت شهید مطهری به نام معلم، فرصت مناسبی است تا یاد و خاطره آن شهید بزرگوار زنده بماند و آموزه‌هایش تکرار و ادامه پیدا کند.

✳️ اکبری ادامه داد: معلمان در طول چهل و پنجمین سال انقلاب اسلامی نشان داده‌اند که در راه آرمان‌های انقلاب قدم بر می‌دارند و به تربیت دانش آموزانی در تراز تمدن اسلامی و گام دوم انقلاب می‌پردازند تا رهروانی راستین برای انقلاب اسلامی باشند.

✳️ وی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را ارج نهادن به مقام، منزلت و مسیر شهدا دانست و تأكید كرد: شهدا الگوهای بسیار ارزشمند و تأثیرگذاری در كشور هستند و به بركت خون پاک شهیدان، انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها و دشمنی‌ها تا به امروز پابرجا بوده و به راه راستین خود ادامه می‌دهد.

✳️ فرماندار شهرستان ایوان هدف از این دیدار را زنده نگهداشتن نام شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار، فداکاری و مقاومت در جامعه ذکر کرد و ابراز داشت: دیدار با خانواده شهدا روحیه جهاد و ایثار در راه خدمت به مردم را تقویت می‌کند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است