🟩 مراسم بزرگداشت هفته معلم و تجلیل از معلمان نمونه شهرستان ایوان

♻️ فرماندار ایوان: 👈 معلم با تعلیم و نشر علم، انسانها را به سوی کمال و پیشرفت سوق می دهد

♻️ فرماندار ایوان: 👈 معلم با تعلیم و نشر علم، انسانها را به سوی کمال و پیشرفت سوق می دهد

  🟩 مراسم بزرگداشت هفته معلم و تجلیل از معلمان نمونه شهرستان ایوان

 

♻️ فرماندار ایوان:

👈 معلم با تعلیم و نشر علم، انسانها را به سوی کمال و پیشرفت سوق می دهد

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403، به مناسبت هفته معلم و تجلیل از معلمان نمونه شهرستان ایوان، مراسمی با حضور حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان و سرکار خانم دکتر سارا فلاحی نماینده مردم در مجلس شورای و برخی از مدیران استانی و شهرستانی، جمعی از فرهنگیان و بازنشستگان و دانش آموزان برگزار گردید.

 

✅ در این مراسم حجت اله اکبری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ایوان به نقش و جایگاه والای معلم اشاره کرد و گفت: از بهترین امتیازات جامعه بشری هنر معلمی است. معلم با تعلیم و نشر علم، انسانها را به سوی کمال و پیشرفت سوق می دهد و عشق و ایمان را بر لوح جان و ضمیر پاک انسانها ثبت می کند و ندای فطرت را در فضای عالم طنین انداز می گرداند. در حقیقت تمام ترقیات و کمالات انسانها مدیون معلم است.

✳️ حجت اله اکبری، اظهار داشت: بدون تردید هر انسانی فطرتا دوست دارد تا از خدمتگزار خود تقدیر کند و چه خدمتی بالاتر از آموزش علم و دانش به انسان می تواند باشد.

✳️ فرماندار ایوان، افزود: منظر روایات اهل بیت علیهم السلام برای مقام معلمی ارزش بسیاری قرار داده شده است؛ چرا که او روح و جان افراد را پرورش داده، به سوی رشد و ترقی و تعالی می برد.

✳️ وی گفت: یکی از بهترین و مؤثرین ترین اقشار اجتماعی، معلمان و اساتید و مربیان هستند. همان طور که شمع خود می سوزد و اطرافش را روشن می کند، معلمان دلسوز و وظیفه شناس که دانش آموزان و دانشجویان خود را با زحمات شبانه روزی به سوی روشنایی و هدایت می برند نیز جامعه را به نور علم و معرفت خویش روشن می سازند. برای همین، معلمان و مدرسان در همه طبقات شایسته تقدیراند.

 

❇️ لازم به توضیح است:

👈 در پایان مراسم نیز با حضور مسئولان از معلمان نمونه شهرستان و جمعی از معلمان بازنشسته تجلیل به عمل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است