🟩 جلسه شورای مهارت شهرستان با حضور فرماندار

❇️ فرماندار ایوان: 👈 بزرگترین مشکل شهرستان بیکاری جوانان است که باید از راه مهارت برطرف شود

❇️ فرماندار ایوان: 👈 بزرگترین مشکل شهرستان بیکاری جوانان است که باید از راه مهارت برطرف شود

🟩 جلسه شورای مهارت شهرستان با حضور فرماندار 

 

❇️ فرماندار ایوان:

👈 بزرگترین مشکل شهرستان بیکاری جوانان است که باید از راه مهارت برطرف شود

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، اولین جلسه شورای مهارت شهرستان ایوان امروز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 1403، به ریاست حجت اله اکبری فرماندار و رئیس شورای مهارت شهرستان، حمیدرضا رئیسی سرپرست اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان و دیگر اعضاء شورای مهارت شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

 

✅ در این جلسه ابتدا حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان ضمن تبریک دهه کرامت، به معضل بیکاری جوانان شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت؛ بزرگترین مشکل شهرستان بیکاری جوانان است که باید از راه مهارت برطرف شود.

✳️ فرماندار ایوان: در ادامه اعضای شورای مهارت شهرستان بخصوص آموزش و پرورش را موظف کرد که در راستای هدایت تحصیلی دانش آموزان و سوق دادن آنها به سمت رشته های فنی، از کارگاههای مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بازدید نموده و از پتانسیل کارگاههای آموزشی مرکز استفاده بهینه بعمل آورند.

 

✅ در ادامه حمیدرضا رئیسی سرپرست اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان ایلام طی سخنانی گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این اداره کل در بحث مهارت افزایی بیان کرد.

✳️ رئیسی، اظهار داشت: همراه و همگام با سیاستهای دولت خدمتگزار، سازمان آموزش فنی حرفه ای به یک الگوی موفق در بحث اشتغالزایی و رفع بیکاری تبدیل شده است.

✳️ سرپرست اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان در ادامه به ایجاد مراکز آموزشی جوار دانشگاهی اشاره کرد و افزود: بیش از 3 میلیون و چهارصد هزار نفر دانشجو در دانشگاهها مشغول تحصیل می باشند که از این تعداد فقط 27 درصد آنها با مدارک دانشگاهی در دوایر دولتی و بخش خصوصی بکارگیری می شوند، لذا این دانشجویان با کسب مهارت در مراکز جوار دانشگاهی می‌توانند بعد از فراغت از تحصیل در رشته مهارتی برای خود شغل ایجاد کرده و از تسهیلات و خدمات مربوطه استفاده نمایند.

✳️ وی در ادامه به گفتمان غالب مهارت در دنیا اشاره کرد و گفت: با مهارت آموزی بیکاری جوانان را به حداقل برسانیم.

✅ سپس خسروی رئیس مرکز آموزش فنی حرفه ای گزارشی از اقدامات و برنامه های حوزه مهارت آموزی در شهرستان عنوان نمودند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است