✅ دیدار با فرماندار شهرستان ایوان

✅ دیدار مدیر کل کمیته امداد استان ایلام با فرماندار شهرستان ایوان

✅ دیدار مدیر کل کمیته امداد استان ایلام با فرماندار شهرستان ایوان

 ✅ دیدار مدیر کل کمیته امداد استان ایلام با فرماندار شهرستان ایوان

 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، صبح امروز سه شنبه مورخ 1402/08/09، ناصر مرادی مدیر کل کمیته امداد استان با حضور در شهرستان ایوان با حجت اله اکبری دیدار و گفتگو کرد. 

 

✅ حجت اله اکبری فرماندار ایوان در این دیدار ضمن تبریک و آرزوی موفقیت به مدیر کل جدید کمیته امداد حضرت امام(ره)، اظهار داشت: کمیته امداد از زمان تأسیس خدمات ماندگار و کم نظیری را به مردم محروم ارائه داده است.

✳️ اکبری افزود: در شهرستان ایوان در سالهای اخیر اقدامات ارزشمندی در راستای محرومیت زدایی انجام گرفته و خانواده‌های زیادی به توانمندسازی رسیده اند.

✳️ وی ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خصوصاً مددجویان که آسیب پذیر هستند رفع مشکلات عدیده مردم خصوصاً تأمین مسکن گسترش فعالیت‌های کمیته امداد بسیار ضروری است.

✳️ فرماندار ایوان افزود: در خصوص تأمین زمین برای مسکن نیازمندان کمیته امداد و بهزیستی در ایوان در حال رایزنی هستیم و در آینده این مشکل برطرف می شود.

✳️ وی در پایان گفت، به لحاظ اینکه در ایوان توسط کمیته امداد خدمات همه جانبه‌ای به نیازمندان ارائه می شود فرمانداری این شهرستان با تمام توان خود در کنار این نهاد خواهد بود.

 

✅ سپس ناصر مرادی مدیر کل کمیته امداد ایلام گفت: کمیته امداد ماموریت های متنوعی دارد که عمده آنها با محوریت توانمندسازی صورت می گیرند.

✳️ مرادی در سفر به ایوان و دیدار با فرماندار این شهرستان گفت: اولویت‌های اصلی کمیته امداد در خدمت رسانی اشتغال آفرینی، مسکن و حوزه های فرهنگی است.

✳️ وی ادامه داد: با توجه به اینکه بانک ها در فرایند اشتغال آفرینی برای نیازمندان همراه اصلی کمیته امداد هستند درخواست ما این است که شورای اشتغال و بانک ها این مهم را مورد توجه قرار دهند.

 

❇️ لازم به ذکر است؛

👈 طی مراسمی با حضور حجت اله اکبری فرماندار شهرستان، مرادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، استان ایلام و برخی از مدیران ادارات شهرستان، 1 واحد مسکونی افتتاح و به مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، شهرستان ایوان واگذار شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است