🟩 جلسه نظام نوین ترویج کشاورزی و تأثیر آن بر افزایش بهره وری در ابعاد کمی و کیفی محصولات کشاورزی در شهرستان ایوان با حضور فرماندار

❇️ فرماندار ایوان: 👈 کشاورزی را بعنوان محرک و مولد اشتغالزایی در سبد معیشتی خانواده ها دانست

❇️ فرماندار ایوان: 👈 کشاورزی را بعنوان محرک و مولد اشتغالزایی در سبد معیشتی خانواده ها دانست

 🟩 جلسه نظام نوین ترویج کشاورزی و تأثیر آن بر افزایش بهره وری در ابعاد کمی و کیفی محصولات کشاورزی در شهرستان ایوان با حضور فرماندار 

 

❇️ فرماندار ایوان:

👈 کشاورزی را بعنوان محرک و مولد اشتغالزایی در سبد معیشتی خانواده ها دانست

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، به ریاست حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان و با حضور سیاهی مدیر هماهنگی ترویج استان، شکری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، فتحی نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، و برخی دیگر از همکاران ترویج استان و شهرستان در محل دفتر فرماندار شهرستان ایوان برگزار گردید.

 

✅ در این جلسه ابتدا حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ضمن خیر مقدم به میهمانان به عملکرد کشاورزی شهرستان و دستاوردهای بسیار مهم آن در طی یک سال گذشته اشاره نمود و بیان داشتند؛ که کشاورزی جایگاه بسیار مهمی که در سطح شهرستان دارند و همواره بعنوان محرک و مولد اشتغالزایی در سبد معیشتی خانواده ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است. 

✳️ فرماندار ایوان، افزود: کارهای بسیار خوبی در طی سال گذشته در بخش کشاورزی صورت گرفته و با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی )، به سال"جهش تولید با مشارکت مردم " ان شاءالله در ماه های آینده شاهد توسعه خوبی در برخی از محورهای کشاورزی شهرستان از جمله توسعه باغات، ایجاد کانال های کشاورزی، توسعه آبیاری تحت فشار، تنوع کاشت، توسعه سایت های گلخانه ای، ایجاد جشنواره های کشاورزی، ایجاد کشتارگاه دام سنگین، توسعه دام پروری و مرغداری و ... خواهیم بود.

✅ سپس سیاهی ضمن تشکر از توجه ویژه فرماندار به بخش‌های تخصصی و برنامه محور حوزه جهاد کشاورزی و نقش آن در توسعه پایدار خواستار تزریق اعتبارات در راستای منویات مقام معظم رهبری در بروز نمودن سیاست‌ها در جهت عبور از چالش‌های پیش‌رو گردید و نقش بهره برداران را بعنوان خط مقدم تولید با مشارکت و انسجام درون سازمانی را مهم توصیف کرد و خواستار بازدید میدانی از مراکز در جهت افزایش اعتبارات بیش از سال گذشته گردید.

✅ در پایان فتحی و شفیعی از همکاران ستاد اجرایی فرمان امام و ترویج استان با بیان طرح جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم را مستلزم برنامه ریزی مناسب در اعزام محققان بمنظور اجرای کارگاه‌های حل مسئله در مزرعه در چار چوب برنامه اقدام مصوب برای بهره برداری از ضروریات دانستند.

 

❇️ لازم به ذکر است

👈 فرماندار ایوان به اتفاق هیئت همراه ضمن بازدید از پایگاه نوآوری طرح جهش تولید در دیمزارها در جریان مسائل و روند کشت محصولات کشاورزی قرار گرفت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است