معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، در یوم‌الله 13 آبان در شهرستان ایوان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، در یوم‌الله 13 آبان در شهرستان ایوان: امروز گفتمان مسلمانان، امام و رهبری به عنوان مدافع مظلومین در مقابل جنایت‌های استکبار ایستاده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، در یوم‌الله 13 آبان در شهرستان ایوان:  امروز گفتمان مسلمانان، امام و رهبری به عنوان مدافع مظلومین در مقابل جنایت‌های استکبار ایستاده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، در یوم‌الله 13 آبان در شهرستان ایوان:

 امروز گفتمان مسلمانان، امام و رهبری به عنوان مدافع مظلومین در مقابل جنایت‌های استکبار ایستاده‌اند.

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، صبح امروز شنبه مورخ 1402/08/13، مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و یوم‌الله 13 آبان همزمان با سراسر کشور، با حضور محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، مسئولان شهرستان، دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم، برگزار شد. 

 

 محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در سخنانی اظهار داشت: شما عزیزان به خاطر شناختی از جنایت های نظام سلطه و در رأس آن امریکا داشته اید، امروز به میدان آمده اید و یک بار دیگر انزجار خود را از نظام سلطه که جز مظلوم کشی و حمایت از ظالمان ندارد به‌ صحنه آمده ای، که این حضور حماسی شما عزیزان جایی تقدیر دارد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در بخش دیگر از سخنان خود بیان نمود: امروز شناخت دشمن بیش از هر زمانی دیگر برای ما اهمیت دارد، چرا که دشمن با رسانه‌های که در اختیار دارد.با شعارهای فریبنده اش خود را مدافع ملت ها، مدافع آزادی و مدافع حقوق بشر قلمداد می کند 

 حسنی اضافه کرد، با عملیات روانی به دنبال تغییر نگرش در افکار عمومی ملت‌ها است و لذا شناخت ایده‌های دشمن، نقشه ها و توطئه‌هایی که در اتاق فکر آنها شکل می‌گیرد از اهمیت بالایی برخوردار است، خصوصاً برای جوانان، نوجوانان و دانش آموزان عزیز که آینده کشور در دستان پرتوان شما خواهد بود.

 وی گفت، در شرایط فعلی بهترین سند برای شناخت دشمن ، همان کسانی که مدعی حقوق بشرند، جنایت‌های آنها در غزه و فلسطین است که امروز چگونه هزاران کودک بی گناه را به خاک و خون کشیده‌اند.

 وی همچنین اظهار داشت: امروز ابر قدرت دنیا امریکای جنایتکار بمب‌هایش را در غزه فرو می‌ریزد برای کشتن زنان و کودکان مظلوم، چه سندی از این بالاتر که گویای شیطنت‌های آنها که به دنبال تعیین منافع مالی خودشان هستند، امروز افکار عمومی دنیا به عینه می‌بینند جنایت‌های اسرائیل کودکش ، آمریکا و کشورهای غربی در حمایت از این جنایت‌ها را، و امروز گفتمان مسلمانان ، امام و رهبری که از دل آن جبهه مقاومت شکل گرفت و بیرون آمد به عنوان مدافع مظلومین در مقابل جنایت‌های آنها ایستاده‌اند.

 وی، در پایان از حضور مردم که در این حماسه بزرگ انقلابی و مردمی نقش آفرینی کردند، تشکر کرد. 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است