✅ پیام تقدیر و تشکر فرماندار ایوان

✅ پیام تقدیر و تشکر فرماندار از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان

✅ پیام تقدیر و تشکر فرماندار از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان

✅ پیام تقدیر و تشکر فرماندار از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان.

 

👈 حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، در پیامی از حضور حماسی مردم شهرستان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان تقدیر و تشکر کرد.

 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی فرمانداری ایوان، متن کامل پیام به این شرح است:

 

    🌸🌸« بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »🌸🌸

🌹 🌹امروز بار دیگر گام‌های استوار، عزم راسخ، برگ زرین دیگری از حضور گسترده و حماسی مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان ایوان در تاریخ این کشور به ثبت رساندید، مردم هوشیار و با بصیرت با شور و شوق کم نظیر، به ویژه دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، روحانیون، نخبگان و آحاد مردم ولایتمدار کوشا و آگاه شهرستان ایوان یوم‌الله 13 آبان امسال را به تجلیلی گاه حماسه شور انگیز و حضور و آوردگاه با شکوه عزت و عظمت تبدیل نمودند.

🌹 حضور حماسی و وحدت آفرین اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی در راهپیمایی 13 آبان، با توجه به نامساعد شدن شرایط جوی، موج عظیمی از ایمان، اتحاد و همبستگی و پیوند از هم ناگسستنی نظام اسلامی و آرمانهای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

🌹 این حضور عاشقانه مردم هوشیار و همیشه در صحنه شهرستان در سیزدهم آبان به عنوان یکی از نقاط عطف تاریخی همگام با ملت انقلابی و استکبار ستیز ایران اسلامی نشان دهنده درک زمان، اقتدار، بصیرت و شجاعت این عزیزان است.

🇮🇷 اینجانب برخود لازم میدانم از حضور معاونت محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری که به عنوان سخنران مراسم، مدیر محترم کل سیاسی و انتخابات و همچنین حضور یکپارچه ی شما مردان، زنان، دانشجویان و دانش آموزان در خلق راهپیمایی باشکوه 13 آبان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم و از درگاه خداوند منان اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سعادت شما مردم عزیز را خواهانم. 

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

                    حجت اله اکبری

               فرماندار شهرستان ایوان

               شنبه 13 آبان مـاه 1402

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است