✅ حضور پرشور و با شکوه مردم انقلابی شهرستان ایوان در مراسم یوم الله نهم دی ماه

👈 حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی تبار، آنجه باید در جریان فتنه انجام بگیرد، ولایت پذیری امت از جامعه است

👈 حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی تبار، آنجه باید در جریان فتنه انجام بگیرد، ولایت پذیری امت از جامعه است

✅ حضور پرشور و با شکوه مردم انقلابی شهرستان ایوان در مراسم یوم الله نهم دی ماه

 

👈 حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی تبار، آنجه باید در جریان فتنه انجام بگیرد، ولایت پذیری امت از جامعه است 

 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، صبح امروز شنبه مورخ 09 دی ماه 1402، مراسم یوم‌الله 09 دی همزمان با سراسر کشور، با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، خانواده های معظم و معزز شهدا، سرکار خانم دکتر فلاحی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان شهرستان، دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم، برگزار شد. 

 

✅ حجت الاسلام و المسلمین دکتر کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ایلام در سخنانی اظهار داشت: شما مردم ولایتمدار ایوان روزهای نخستین فتنه در صحنه حضور داشتید و مدافع ولایت بودید و هستید.

✳️ نماینده ولی فقیه در استان، افزود: روز نهم دی، روز افتخار ملت ایران است، روزی است که مردم ما از خواص ساکن در فتنه و خواص بی بصیرت پیشی گرفته و حماسه آفریدند که برای نسل‌های آینده کشور ما، مایه فخر و مباهات است.

✳️ دکتر کریمی تبار بیان داشت: مردم به صحنه آمدند و در هشتم و نهم دی 88، حماسه آفریدند و آنجنان نقشی ایفا کردند که تمام توطئه های دشمنان را خنثی کردند، دشمنی که در جنگ تحلیلی شکست خورد و آخرین امیدش این بود که جنگ داخلی راه بیاندازد و کشتار بین مردم آغاز شود، که خدا کمک کرد و حضور ستودنی مردم در نهم دی توانست شعله آتش کفر و نفاق را خاموش کند و آب رحمتی بر شعله های آتشی باشد که به پشتوانه دشمن در کشور شعله ور شد و دشمن نا امید شد تلاش کردند که به هدفشان برسند.

✳️ وی گفت، خدا را سپاسگزاریم برای این رهبر فرزانه و حکیمی که داریم، که در همان روزهای آغازین تاکیدش بر این بود، جهاد تبیین و آگاه کردن کسانی که فریب خورده اند صورت بگیرد، که این آگاهی بخشی موجب شد که دشمن نا امید شود و کسانی که دلسوز نظام هستند و مسیر رو اشتباه رفتند آگاه شوند، که شعار، شعار فریبنده ایست، که در این مسیر نباید حرکت کرد.

✳️ وی همچنین اظهار داشت: روز نهم دی، به عنوان روز بصیرت برای همیشه ی تاریخ تایین شد، و آنجه باید در جریان فتنه انجام بگیرد، ولایت پذیری امت از جامعه است.

✳️ حجت الاسلام و المسلمین دکتر کریمی تبار گفت، اگر معاصران علی ابن ابی طالب به همین جمله حضرت گوش می دادنند، طبیعتاً سرنوشت دیگری برای جهاد اسلام ورق می خورد و امام امت فرمودند که پشتیبان ولایت وفقیه باشد تا به ملتتان آسیب نرسد.

✳️ دکتر کریمی تبار گفت، دشمن می خواهد مردم در انتخابات شرکت نکند، و امروز بصیرت نهم دی 88، اقتضا می‌کند، آگاهان جامعه، خواص جامعه، اقشار تاثیر گذار، اصحاب رسانه، حوزه و دانشگاه، بزرگان و جوانان و برادر و خواهر به کسانی که احساس می‌کنند نبود آنها در انتخابات به نفعشان است آگاهی ببخشند. و امنیتی که در انتخابات برای ما به وجود می آید، قابل توصیف کنند.

 ✳️ وی بیان نمود؛ امروز از برکت انقلاب اسلامی ما مردم فلسطین احساس هویت می‌کنند و مردم کشورهای دنیا به طرفداری از مظلوم برای اولین بار در خیابان‌ها از فلسطین حمایت کنند و برای این حمایت هزینه می‌کنند.

 

 ✳️ حجت حجت الاسلام و المسلمین دکتر کریمی تبار در پایان از حضور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار انقلابی، امام جمعه شهرستان و اعضای شورای تامین تقدیر و تشکر کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است