✅ اجتماع فرزندان حاج قاسم در شهرستان ایوان

👈 دختران ایوانی در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گرد هم جمع شدند تا یاد او را گرامی بدارند

👈 دختران ایوانی در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گرد هم جمع شدند تا یاد او را گرامی بدارند

✅ اجتماع فرزندان حاج قاسم در شهرستان ایوان 

 

👈 دختران ایوانی در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گرد هم جمع شدند تا یاد او را گرامی بدارند.

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، حجت اله اکبری فرماندار شهرستان امروز چهارشنبه 13 دی ماه 1402، با حضور در جمع دختران شهرستان ایوان با عنوان «فرزندان حاج قاسم»، در سالن شهید رجایی امور تربیتی شهرستان گرد هم آمدند تا به این شکل سالروز شهادت سردار دلها شهید سلیمانی را گرامی بدارند.

 

✅ در این آیین که با حضور حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان و دیگر مسوولان شهرستان برگزار شد، فرماندار ایوان، اظهار داشت: با توجه به اینکه در سالروز شهادت سردار دل‌ها هستیم، می‌بایست از تمام ظرفیت‌ها در راستای شناساندن این شهید والامقام استفاده کرد.

✳️ وی به جایگاه والای شهید سلیمانی اشاره نموده و افزود: ضروری است سردار سلیمانی به‌عنوان یک مکتب به نسل‌های آینده معرفی شود

✳️ در ادامه فرماندار ایوان نیز با بیان اینکه این اجتماع با هدف تبیین و آشنایی بیش از پیش با مکتب حاج قاسم در بین دختران برگزار شده است، گفت: اقتدار ایران امروز مرهون رشادت‌های شهیدان و ایثارگران است.

✳️ نماینده عالی دولت در شهرستان ایوان در مراسم دختران حاج قاسم گفت: امروز دشمن اگر با اسلحه مغز ما را هدف قرار داده و تبلیغ می‌کند که رأی دادن دردی دوا نمی‌کند و می‌خواهد مشارکت مردم در انتخابات را کم رنگ کند، ما هم در روز 11 اسفند ماه سال جاری با حضور اگاهانه خود و با انتخاب افراد لایق وشایسته قلب دشمن را نشانه می‌گیریم. 

✳️ اکبری افزود: هر رأی تیری است در قلب دشمنان، وصیت حاج قاسم حفظ جمهوری اسلامی است که آنرا حرم نامیده‌است، حضور در انتخابات باعث حفظ حرم خواهد شد.

✳️ وی همچنین حفظ حیا و حجاب را تدوام مسیر فاطمی دانست وافزود: کسانی که دل خوش کرده اند با ترویج بی حجابی دختران و زنان ما را از دین و ارزشها جدا خواهند کرد، سخت در اشتباهند، چون دختران حاج قاسم به اسلام و احکام اسلامی دل بسته اند و تأکید دشمن در آنان بی تأثیر است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است