جلسه آموزشی هیأت های اجرایی انتخابات شهرستان ایوان

جلسه آموزشی هیأت های اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان ایوان

جلسه آموزشی هیأت های اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان ایوان

 

🇮🇷 حضور در انتخابات وظیفه شرعی، ملی و انقلابی است؛ انتخابات جهاد عمومی و امتحان الهی است.

                 🌸 مقام معظم رهبری «مدظله عالی»🌸

 

✅ جلسه آموزشی هیأت های اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان ایوان

 

📲| به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ایوان، روز دوشنبه 18 دی ماه 1402، جلسه آموزشی هیأت های اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان ایوان با حضور حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، نوری معاون آموزش و پژوهش ستاد انتخابات استان ایلام، یاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ایوان، هیأت های اجرایی بخش مرکزی و زرنه و اعضای ستاد انتخابات شهرستان در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری شهرستان ایوان تشکیل گردید.

 

✅ در این جلسه ابتدا حجت اله اکبری فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان به سلامت انتخابات توسط اعضا هیأت های اجرایی تأکید نمود، و به نقش مهم و اساسی هیأت های اجرایی در اجرای انتخاباتی سالم و با شکوه اشاره کرد.

✳️ وی افزود: انتخابات هر دوره قانون و مقررات بخصوصی دارد، و وظیفه من و شما برادران و خواهران این است که در راستای اجرای قوانین و فراهم نمودن زیر ساختها برای برگزاری یک انتخابات سالم و بدون حاشیه تمام ظرفیت‌های خودمان را بکار ببریم.

✳️ نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: اجرای قانون و حفظ اصل بیطرفی باید معیار وملاک عمل همه ما باشد.

✳️ اکبری افزود: تمام تمهیدات لازم برای یک انتخابات سالم با کمک هیأت های اجرایی صورت گرفته، که در این راستا در شهرستان ایوان تعداد 55 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در دو بخش مرکزی و زرنه تدارک و ثبت شده است.

 

❇️ لازم به ذکر است:

👈 در ادامه جلسه نوری معاون آموزش و پژوهش ستاد انتخابات استان ایلام و همچنین یاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ایوان آخرین تغییرات و مهمترین عناوین قوانین ومقررات و دستورات اجرایی انتخابات را برای اعضای جلسه تشریح نمودند و به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ لازم داده شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است