✅ ️جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان ایوان به ریاست فرماندار برگزار شد.

❇️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان: 👈 از تشکیل 15 کمیته برای برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان ایوان خبر داد

❇️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان: 👈 از تشکیل 15 کمیته برای برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان ایوان خبر داد

  ✅ ️جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان ایوان به ریاست فرماندار برگزار شد.

❇️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان:

👈 از تشکیل 15 کمیته برای برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان ایوان خبر داد 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری ایوان، امروز شنبه 23 دی ماه 1402، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه مبارک فجر شهرستان ایوان به ریاست "حجت اله اکبری" فرماندار شهرستان ایوان و با حضور رؤسای ادارات با هدف اجرای هر چه باشکوه تر برگزار کردن چهل پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ابلاغ دستور العمل تشکیل کمیته های زیر مجموعه ستاد گرامیداشت دهه فجر در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی این فرمانداری برگزار گردید. 

❇️ حجت اله اکبری فرماندار شهرستان در این جلسه ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت امام محمد باقر(ع)، و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و ادای احترام نسبت به شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران، از تشکیل 15 کمیته برای برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان ایوان خبر داد، و گفت: کشور و ملت شریف ایران به برکت انقلاب به خود باوری، عزتمندی و استقلال دست یافتند و با تأکید بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم های گرامیداشت و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، دهه فجر را فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا دانست.

✳️ فرماندار ایوان با اشاره به فرموده رهبر معظم ‌انقلاب در برگزاری با شکوه دهه مبارک فجر افزود: با توجه به اینکه دشمنان ما در صدد کمرنگ جلوه دادن خدمات دولت هستند، باید دستاوردهای نظام و دولت بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد و همچنین عملکرد یکساله دولت از فجر سال گذشته تا فجر امسال برای مردم تبیین شود. 

 

 

✳️ وی خاطر نشان کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر نسبت به اجرای برنامه‌ها و بهره برداری از طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی اقدام‌شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی در هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه مبارک فجر اهتمام ورزند.

❇️ فرماندار در ادامه سخنان خود گفت؛ انتظار داریم تمامی ادارات، شهرداران و دهیاران نسبت به آذین بندی و مناسب سازی، فضاهای عمومی و اداری اقدام و در راستای آشنا سازی نسل جوان با وقایع قبل و بعد از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اهتمام لازم را بعمل آورده تا ارتباط نسل های گذشته با نسل جدید منقطع نشود و ارزش های انقلاب اسلامی از خطر فراموشی محفوظ بماند.

 

✳️ نماینده عالی دولت در شهرستان از اهمیت مشارکت بالا در انتخابات گفت: در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به بیان اهمیت موضوع و آمادگی خود برای اجرای این نماد مردم‌سالاری سرنوشت ساز در کشور پرداختند.

✳️ وی افزود: مردم علیرغم تمامی مشکلات، پای کار این نظام و انقلاب و رهبری ایستاده اند. هرچند تمام تبلیغات دشمن همچون گذشته بر حضور کمرنگ مردم در انتخابات پیش رو گذاشته شده، اما به لطف خداوند متعال و با هوشیاری و حضور پرشور آنها این دسیسه نیز بی نتیجه خواهد ماند.

✳️ رئیس ستاد انتخابات در شهرستان با اشاره به اینکه از تمامی ظرفیت ها در راستای ترغیب و تشویق مردم برای افزایش مشارکت در انتخابات استفاده می شود، یادآور شد: شهرستان ایوان است که همواره حضوری پررنگ و پرشور در انتخابات ها داشته و در ادوار گذشته این مهم به اثبات رسیده است.

✳️ اکبری همچنین اضافه کرد: مشارکت بالا در انتخابات گذشته از بصیرت والای مردم این خطه کهن برای تعیین سرنوشت خود بوده است و این بار نیز باید با وحدت و انسجام در راستای حضور چشمگیر مردم و تشویق و ترغیب آنها در پای صندوق‌های رأی همت کنیم.

✳️ وی با بیان اینکه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت چهار اصل مهم در برگزاری انتخابات است، ادامه داد: وظیفه ما فراهم کردن امکانات نرم افزاری، سخت افزاری و برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری است و به هیچ عنوان حق جانبداری از فرد و یا گروه خاصی را نداریم و از هم اکنون بستر برگزاری انتخابات اسفندماه به صورت بی طرف و در کمال قانونمندی و سلامت فراهم آمده است.

✳️ فرماندار ایوان با ابراز امیدواری برای برگزاری انتخاباتی سالم و با رقابت بالا عنوان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات اسفند ماه در این شهرستان وجود ندارد و تمامی انتخابات ها در این نظام اسلامی، قانونی و سالم برگزار شده است و بی تردید مشارکت بالا در انتخابات می‌تواند اقتدار نظام و انقلاب را افزایش دهد و تضمین‌کننده حرکت رو به جلو باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است